Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö koskaan, mitä uhreille kuuluu, jos olette lukeneet uutisista esim onnettomuudesta?

Vierailija
28.07.2009 |

Vai meneekö uutiset mielestä pois päivissä/viikoissa, jos ette siis tunne uhria. Enkä siis tarkoita suuronnettomuuksia, kuten estonia tms, vaan siis esim yhden tai kahden uhrin onnettomuuksia. Mulla joskus saattaa tulla mieleen, että mitenkähän sekin toipui siitä ja siitä jutusta, ja miten päässyt elämään takaisin kiinni jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin useinkin. Viime ajat olen miettinyt sitä perhettä, jonka 12-vuotias poika kuoli Turussa tippumalla vanhan viljasiilon tms. katon läpi :(

Samoin tsunamijuttuja olen useinkin miettinyt.

Sekä sitä miestä, jonka perhe kuoli matkailuauto-onnettomuudessa joku vuosi sitten. (Perheen äiti ja 2 pientä lasta, sekä äidin vanhemmat kuolivat)

Vierailija
2/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset eivät yleensä jää mieleeni. Mutta täältä kun olen lukenut jonkun ongelmista niin usein mietin että mitäköhän kellekin nykyään kuuluu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sattumalta juuri tänään, kun kävelin sellaisen paikan ohi, jossa kuoli melko vasta kolme nuorta yhtäaikaa. Mietin juurikin, kuinka se menetys on vielä niin kovin tuore läheisille, ja kuinka äkkiä muut sen unohtavat uutisvirran mukana.

Vierailija
4/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki hyvin, kukaan ei ole hengenvaarassa tmv." Kuitenkin tiedän, että käytännössä koko perheen elämä muuttui yhden halvaannuttua vyötäröstä alaspäin. Siksi aina mietin, että mikähän se oikea totuus siellä uutisen takana on.

Vierailija
5/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulloin se jää tasolle, huh, olipas kamalaa, mutta onneksi minä ja läheiseni voidaan hyvin.

Tavallaan helpotusta kun itsellä menee hyvin.

Vierailija
6/10 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän että eräs tuollainen pikku-uutinen 1960-luvulta on vaikuttanut minun ja lastenikin elämään varsin ratkaisevasti, vaikka en edes ollut vielä syntynyt onnettomuuden aikoihin.

Vierailija
7/10 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo matkailuauto-onnettomuuden mies olisi löytänyt uuden naisen ja saanut hänen kanssaan lapsenkin.

Upeaa, jos on päässyt jaloilleen noin karmivasta kohtalosta :(

Kyllä pyöri minulla ainakin mielessä jopa vuosia tämä hirveä onnettomuus, kun samalta seudulta olen.

Vierailija
8/10 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin ja lueskelen uhrien/omaisten kertomuksia. Ei pitäisi, koska sitten ne pyörivät päässä vaikka kuinka pitkään...

Vierailija
9/10 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin useinkin. Viime ajat olen miettinyt sitä perhettä, jonka 12-vuotias poika kuoli Turussa tippumalla vanhan viljasiilon tms. katon läpi :(

Samoin tsunamijuttuja olen useinkin miettinyt.

Sekä sitä miestä, jonka perhe kuoli matkailuauto-onnettomuudessa joku vuosi sitten. (Perheen äiti ja 2 pientä lasta, sekä äidin vanhemmat kuolivat)

Ehkä siksi että ajoimme onnettomuuspaikan ohi seuraavana päivänä ja sen matkailuauton palasia oli yhä tien poskessa.

Muistan myös sen karmivan kuolinilmoituksen.

Vierailija
10/10 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, jos tosiaan tuo matkailuautojutun mies on saanut "uuden elämän".

Itse en varmastikaan moisesta turmasta selviäisi koskaan mitenkään päin enkä edes haluaisi selvitä.