Suositelkaa miniläppäriä.
Tai ei nyt ihan mineintä niistä, mutta normaalia pienempää :-) Ihan nettisurffailuun ja tekstinhallintaa ynnä muuhun pieneen.
Kommentit (19)
ei mini, mutta pienempi kuin monet muut. Muovikuorinen on 13".
10" miniläppäri maksaa n. 300e, mäkpuukki 1300e..
10" miniläppäri maksaa n. 300e, mäkpuukki 1300e..
Jos pelkkä surffilauta riittää niin sitten miniläppäri on riittävä, ainoaksi koneeksi se ei minusta käy.
t. 2
Mä sain Acerin One:n. Vertailtiin kovasti eri vaihtoehtoja ja tuo oli meistä ainut, joka oli siedettävä näppäimistöltään.
Täältä kans pisteet Acer Aspire Onelle. Sillä hoitaa sähköpostit, surffaa netissä ja soveltuu auttavasti tekstin tuottamiseenkin. TV-kaistalta ladatut videot pyörii vaivatta.
Hyvä laite, mutta isompi akku on lähes välttämätön.
NE ON SYVÄLTÄ !
Samalla rahalla saat kunnollisemman läppärin,
jos on PAKKO olla läppäri.
( Mieluummin pöytäkone )
Tässä esim;
http://www.koneaitta.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=858
Samalla rahalla saat kunnollisemman läppärin,
jos on PAKKO olla läppäri.
sopii hyvin reissaamiseen ja liikkuvaan käyttöön.
Itselläni kotona sitten 6 muuta konetta muihin tarpeisiin.
sitten hiukan termia. Suositelkaa kannettavaa tietokonetta pienimmällä mahdollisella näytöllä. Ei siis miniläppäriä vaan "normaalia" kannettavaa :-)
ap
Suositelkaa kannettavaa tietokonetta pienimmällä mahdollisella näytöllä. Ei siis miniläppäriä vaan "normaalia" kannettavaa :-)
ap
Ostitko isomman akun sitten erikseen. Alkoi kiinnostaa tuo Acer one. Se kelpaisia varmasti meidän pikku perheellemme.
Tuo Acerin One on normaalina sellainen, että se kestää käytössä 3-4 tuntia ehkä ilman piuhoja. Jos on hirveästi tarvetta kodin tai muuten sähköjen ulkopuolella, niin voi toki harkita, että ostaa isomman akun, mutta ainakin meillä tuo menee ihan hyvin ilman isompaa akkuakin.
Niin, mainittakoon, että mulla on 10" One. Sitä on olemassa myös 8,9" kokoinekin.
ja Samsungin suosittelija. Tuosta Samsungista luinkin suosituksia netistä. Todellakaan ei ole tarvetta raahata konetta pitkin poikin. Akun kestolla ei siis niin väliä. Kotona voi aina ladata lisää. Lähinnä mielessä on nyt edullisempi hinta ja vähäinen tilantarve. Saattaa kuulostaa lyhytnäköiseltä, mutta riittänee nutoavut meille nyt. Lapsi kävisi netissä toisinaan, pankkiasioita hoitelisin, ehkä av-palastalla pudottaisn pari kommenttia joskus. Tarve ei siis mikään yletön.
... tarviiko CD/DVD -asemaa, saa sen tietty erillisenä USB-laitteena.
Ehkä pärjäämme ilman Cd/DVD-asemaa. Eikös ne filmit voi katsella toisaallakin tai levyt kuunnella. Vai onko asemalla muutakin virkaa?
Lähinnä surffailukäyttöön, mutta tulee joskus tehtyä vähän töitäkin tai vaikka käsiteltyä valokuvia. Niin ja tekstinkäsittelyä tietty.
Olen ollut tyytyväinen, on loistava juttu, että kone mahtuu helposti vaikka olkalaukkuun tarvittaessa. Koneen omasta hiirestä en tykkää, mulla on erillinen langaton hiiri. Mulla on myös erillinen cd/dvd-asema, mutta ei ole juurikaan tarvetta. Akku kestää nelisen tuntia.
ei mini, mutta pienempi kuin monet muut. Muovikuorinen on 13".