Missä Suomen espanja?
En oo koskaan päässy Espanjaan. Enkä pääse nytkään vaikka lomaa ois vielä pari viikkoa. Oikeastaan haaveilen vaan ulkouima-altaalla pulikoimisesta. Nyt kun Suomessakin on hyvät iulmat, niin missä olis ulkouima-allas? Uimastadionista olen kuullut ja Kununkaanlähteellä olen ollut. Onko muita, vaikka hotellissa? Voitas mennä sinne poikien kanssa vaikka yhdeksi yöksi.
Kommentit (7)
Katso yyteri.fi
täällä on kiva kylpylähotelli ja monta km pitkä hiekkaranta. Parempi kuin espanja
Maauimaloissa sitten vähän eri meininki, mutta niitäkin on lukuisia. Missä asut?
Hanko on Suomen Espanja kaikesta huolimatta.
En ehkä haluais kylpylään. Riittäis semmonen hotelli, jossa on ulkouima- allas. Kylpylä on niin sokkeloinen, että mun on uitava kokoajan uimataidottoman kuopuksen kanssa. Uima-altaalla voisin maata ja ottaa aurinkoo ku pojat pulikoi. Oon Oulusta ja meillä on täällä Eeden-kylpylä. Muttei siellä oo ulkouima-allasta. Tai on, mutta vesi 15 asteista. Ei näyttäny olevan Katinkullassakaan (Sotkamo). Kalajoella ois kokonainen vesipuisto, mutta lapset kävi siellä tänä kesänä jo yhden päivän.
Taitaa olla Suomi niin kylmä ettei ulkouimaaltaita ole hotelleissa.
se on sellainen maanläheinen pieni lapsiperhepaikka. :D
mäkihyppytornien juurella