Nyt pikavinkit kehiin miten olisin perjantaina mahdollisimman hehkeä ja kaunis!!
Kommentit (15)
Niin voit laittaa oikein näyttävät meikit. Käytä aurinkopuuteria ja valokynää. Valokynää voit käyttää korostuksena kulmaluulla, otsan keskikohdassa, poskipäillä, nenänvarressa, nenän ja suun välissä, sekä leuassa. Aurinkopuuteria käytetään poskiluun alapuolella, nenän pielessä, ohimoilla muotoilemaan kasvoja ja leuan alla levittäen varjostus pitkin leukaperiä ja häivyttäen kohti kasvoja, tällöin saat kasvojen muodon paremmin esiin!
Silmiin runsaasti maskaraa ja rajaukset värillä joka sopii sinulle parhaiten. Ei siis välttämättä ole musta jos olet vaaleahiuksinen...
Päälle voit vielä sipaista hohdetta tuovaa puuteria, tätä suosittelen erityisesti jos kasvosi ovat harmaat, elottomat ja kuullottomat niin kuin minulla...
Toivottavasti oli apua!
ja rajauksia myös, usein ruskea tai joskus musta (siveltimellä teen rajaukset). Nenän pieliä en paljoo uskalla korostaa kun mulla pitkä ja kapea nenä :( Kasvot ei oo harmaat vaan usein aika punoittavat, joten meikin alle laitan yleensä vihertävän tai kellertävän ohuen voiteen siihen tarkoitukseen. Voi hitsi, miten tuntuu niin vaikeelta et saisin itsestäni upean :)
ap
Mä oon usein käynyt meikkaajan meikissä juhlia varten ja yhtä kertaa lukuunottamatta on ollut tosi hyvä lopputulos.
Jyväskylässä mulla on kokemusta Torikeskuksen Essistä ja Sokoksella meikin teki Joe Blascon meikkaaja. Essissä laittoi liian tummaa huulipunaa mun makuun.
että on jo käynyt ammattimeikkaajalla.
ja rajauksia myös, usein ruskea tai joskus musta (siveltimellä teen rajaukset). Nenän pieliä en paljoo uskalla korostaa kun mulla pitkä ja kapea nenä :( Kasvot ei oo harmaat vaan usein aika punoittavat, joten meikin alle laitan yleensä vihertävän tai kellertävän ohuen voiteen siihen tarkoitukseen. Voi hitsi, miten tuntuu niin vaikeelta et saisin itsestäni upean :) ap
Minusta kuulostaa siltä että olet arkenakin upea :) Se tosiaan vaikeuttaa juhlakuntoon laittautumista, ettei tule tehtyä ylilyöntejä (vaikka suosikkilausahduksiani onkin "If you don't know what to do, overdress" ;))
Minäkin tälläydyn arkena niin hyvin että iltajuhliin on vaikeaa saada spesiaali-lookia ilman jotain erityistoimenpiteitä. Yleensä käyn kampaajalla laittamassa hiukset upeiksi. Kiharakampaukset keventää kukkaroa n. 40 €. Eli vaikka olisi tilaisuuksia joka kuukausi, niin ei tee kukkaroon mitään mieletöntä lovea... Muuta en tähän hätään keksi.
minä haluan näyttää sädehtivältä ja raikkaalta (ilman raskasta meikkiä), käyn aina kevyellä lenkillä samana päivänä kuin juhla/tapaaminen on. Se jättää ihon raikkaaksi ja häivyttää tummia silmänalusia kun saa kunnolla happea ja iho hiukan hikoilee pois huokosissa olevaa kuonaa. Päälle tulee kevyt ja reipas olo!
Kerro vähän lisää, mikä tilaisuus perjantaina on ja minkä näköinen olet nyt/missä pitäisi parantaa? :)
enemmänkin sellainen biletyyppinen....eli vaatteet vielä hakusassa ja jotenkin vaan haluaisin näyttää säteilevältä (noh, myönnän, muttama tai etenkin yksi mielenkiintoinen mies tulossa tuonne). Ikää on 38, pituutta 168cm, painoa 53kg ja hiukset vaaleat lähes olkapäille. Hiukset on ok, mutta muuhun kyllä kaipaisin vinkkejä :)
ap
jos joku finni siitä innostuu, mutta kyllä kulmien muotoiluun. se kirkastaa katsetta
mutta kokeile ensin kotona. Mä olen joskus yllättynyt, miten ihan tavallinen Lumenen pikakaunistaja saa ihon tuntumaan ja näyttämään upealta.
sitten laitan itseeni purkkipäivetystä (en pahemmin rusketu)
ja sitten teen huolitellun meikin, minkä kruunaa muutamat IRTORIPSET.
Hiukset nätisti, kivat korut.
Äläkä unohda kynsiä!
löytysköhän jotai järeempää :) Ja minkä väriseks lakkaan kynnet??
ap
putoo kesken kaiken tai vinksottaa mihin sattuu....työhön liittyvästä jutusta kuitenkin kyse :) ap