Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ajaa ajokortin, mutta en uskalla.

Vierailija
27.07.2009 |

Onko muita samanlaisia?

Rahat siihen olisi ja tiedän, että se helpottaisi elämäämme.. Mutta pelottaa ajatus, että olisi tuolla liikenteessä ajamassa autoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin hiukan alle 30- vuotiaana kortin ja kyllähän se eka ajotunti jännitti, mutta kun vaan rohkeasti lähdet rattiin, niin pääset pelostasi. Niissä autokoulun autoissa on opettajallakin jarrut ja käyttää niitä kyllä jos siltä näyttää. Ei huolta!!!

Vierailija
2/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat ajokerrat jännitti ja pelotti kaupungilla että ajan jonkun jalankulkijan päälle. Ajoin myös kuorma-autokortin kun kerran sinne autokouluun sitten menin :)

Juuri viimekuussa kävin 2. vaiheen ja nyt on pysyvä kortti ja todella onnellinen olen että sinne menin. Elämä on helpompaa ja tunnen itseni vapaaksi ja aikuisemmaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 26v. ja kaksi pientä lasta. Kortti helpottaisi kovasti lasten kanssa liikkumista ja pääsis joskus yksin esim.kauppaan.

Nyt aina pitää olla mies kuskina.

Mutta ehkä minä sinne vielä joskus?

Vierailija
4/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä ajokouluun! Minäkin pähkäilin kauan asian kanssa, viimein sitten 24 -vuotiaana menin. Eka jännitti hulluna, mutta motivaatio oli suuri oppia se homma! Eikä haitannut vaikka olinkin vanhimmasta päästä siinä ryhmässä jossa olin. :)

Nyt on kortti ollut vähän yli puoli vuotta ja miltei joka päivä autoilen, sanoisin jopa että olen jo tosi hyväkin kuski. Ja minullakin muuten on pieni lapsi, parivuotias. Helpottaa suuresti kun pääsee itekin autolla eikä vain mies (meillä siis on oma auto)!

Rohkeesti vaan sinne autokouluun, hops!

Vierailija
5/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää käydä kakkosvaihe muutaman kk kuluessa tai kortti lähtee, prkl!!

Mä en millään haluis enää mennä autokouluun, ku en mä mitään autoa oikeesti osaa ajaa, teeskentelen vaan... :D

Vierailija
6/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just pari viikkoo sit ajokortin, 27- vuotias, kahden lapsen äiti. Kyllä sitäkin jännitti mutta hyvin se meni! Nyt on varmaan tosi onnellinen kun pääsee lasten kanssa liikenteeseen, eikä tartte aina miestä kuskiksi!

Vierailija
7/7 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta olen asiaa pähkäillyt, nyt on vihdoin kaksi ajokertaa takana ja vaikka jännittääkin niin ajaminenhan on silti aika mukavaa! Ikää mulla on pian 26v ja odotan kyllä innolla että saan kortin helpottamaan elämää.

Mulla tuohon jännitysasiaan löytyi ratkaisuksi se, että mies opettaa mut ajamaan. Ei sitten tartte sitä ajo-opettajaa jännittää, ja lisäksi saan alottaa ihan syrjäisiltä pikkuteiltä ja edetä omaan tahtiin. Tsemppiä sinulle, kyllä sinäkin uskallat jos minäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme