Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mikä mulla on?! Muhkuroita jalassa...

Vierailija
27.07.2009 |

Mulla on ollut ainakin viime syksystä lähtien vasemmassa sääressa sisäsyrjässä heti polven alla kohouma. Se näkyy päälle päin ja sen alla tuntuu pari muhkuraa. Nyt on hirveä huoli, että mikä mulla on :-( Viime syksynä multa ultrattiin polven yläpuolelta reisilihaksen alkukohdasta muhkura mikä osoittautui rasvamuhkuraksi. Mietin että voisko nuo patit olla kanssa rasvaa vai jotain muuta?! Tk-lääkäri sanoi että ei tarvi olla huolissaan, että mulla on vaan turvotusta jaloissa, koska mulla on pinnallisia suonikohjujen alkuja. Ei siis suonikohjuja, mutta jotain suonihässäkkää... Tosi pikaseen tutki enkä usko, että huomioi noita patteja. Kauhea huoli! Ja ärsyttää kun jalat näyttää rumilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osa ihon pinnalla

Vierailija
2/4 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvällä, että tuntuvat vain pahkuroina, kun ihoa painelee ja aiheuttavat siten turvotusta? Ne patit ei siis näy päälle päin, mutta jalassa on kohoumia pari kpl, mutta eivät johdu noista pahkuroista ainakaan kaikki vaan ilmeisesti pinnallisista suonista, jotka ei ainakaan vielä ole suonikohjujen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne patit on olleet jo syksystä lähtien niin tuskin on kauhean vakavaa tai luulisi, että ois tullut jo muitakin oireita.

Vierailija
4/4 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnu muhkuroina ihon alla tunnustellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän