Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä voi hoitaa 6vuotiasta?

Vierailija
27.07.2009 |

Minulla on eskarin aloittava kuusivuotias ja kolmannelle menevä tyttö 9v, täyttää heti vuoden alussa 10v.

Olen pitänyt lapsia kahdestaan kotona kun käyn lähikaupassa. Muuten olen ajatellut että tyttö on vielä liian pieni veljensä hoitajaksi...

Nyt kesälomalla on tullut eteen mietintään seuraava asia muutamaan otteeseen:

Setä/täti tmv tulee hakemaan klo 11 luokseen pariksi päiväksi hoitoon ja leikkimäään serkkujen kanssa jotta koululaisen ei tarvisi olla yksin eikä tarhalaisen mennä tarhaan vaan saisivat jatkoa kesälomaan.. Mutta minä ja mies joudumme lähtemään klo 8 töihin.

Lapset heräävät kello noin 9.

Tuntuu turhalta viedä poika tarhaan kahden tunnin takia, ja olen ajatellut että olisivat keskenään kotona sen pari tuntia- katselisivat televisiota/pelaisivat tietsikkaa tmv rauhallista. Ulos meno kielletty.

Mutta onko tämä ok vai vastuutonta toimintaa?

Missä iässä te jätätte lapsianne keskenänne kotiin? Ja minkä ikäinen sisarus on tarpeeksi iso katsomaan pienemmän- eskarilaisen perään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eskari-ikäinen ja tytön serkku on 8v ja voisin hyvinkin jättää heidät 2-3t kahestaa.

Vierailija
2/2 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä myös lasten oma mielipide. Nukkumaan en jättäisi tuon ikäisiä vaan herättelisin lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi