Ystävä kertoi: hänen ystävänsä mies laittaa vaimolleen siteen housuihin:)
Vaimo on kuulemma joskus niin väsynyt, että ei jaksa laittaa sidettä. Mies tulee sitten vessaan laittamaan siteen.
Ja tämä väsynyt nainen oli itse kertonut ystävälleni.
Haluaisinpa nähdä mieheni ilmeen jos huutaisin häntä rätinvaihdolle.
Kommentit (11)
mitä hittoa? Ellei vaimo tietysti ole todella sairas ja mies toimi esim. omaishoitajana? Muutoin kyllä todella outoa :D
Tää nainen oli ihan pokkana kertonut ystävälleni olleensa työpäivän jälkeen niin väsynyt, että yksinkertaisesti ollut jaksanut ottaa sidettä ja laittaa sitä housuihin. Hän oli huutanut miestään tekemään sen. Näin käy kuulemma aina joskus kun työ vie kaikki mehut.
Tää nainen on kukkakaupassa töissä:)
mutta ilmeisesti saa tällä keinolla extrahuomiota mieheltään. Ja tää on ihan tosi juttu, sillä tiedän nämä kummatkin osapuolet.
joskus ei niin runsaana vuotopäivänä suihkun jälkeen (kun siis olen puhdas) ihan mielenkiinnosta... mutta muuten pysyy kyllä suhteellisen kaukana noista touhuista :DD
käytetään aikuisten suppoja. Kun olen kuumessa niin mies laittaa mulle supon. voi että kun on kätevää. ei tarvi ite tehdä muuta kuin maata.
mitä hittoa? Ellei vaimo tietysti ole todella sairas ja mies toimi esim. omaishoitajana? Muutoin kyllä todella outoa :D
just näin.Mies on omaishoitaja ja auttaa oli asia mikä tahansa silloin kun en itse pysty.Aina ei tarvitse apua,mutta silloin kun olen todella kipeä eivätkä kädet toimi.
Hillitöntä!