Voinko olla raskaana..muutama pilleri unohtui...
...eli mahdollisuus ei voi todellakaan olla kovin suuri, eihän?
Kaksi pilleriä unohdin kierron keskivaiheilla, ja seksielämä kumppanin kanssa oli juuri silloin erityisen vilkasta (oltiin lomalla :))
Nyt ei sitten menkkoja kuulu ja ylihuomenna pitäs ottaa tauon jäljiltä pilleri.
Uskallanko nyt ottaa pillerin vai testaanko jo tässä vaiheessa. Aina alkanut kellon tarkasti menkat ja olen ennenkin muutamia unohdellut.
Voi jösses....
Kommentit (7)
säännölliset kuukautiset niin voit testata siitä seuraavana päivänä vaikka vain varmuudeks. Älä ota pilleriä ennen kuin raskauden mahdollisuus on pois suljettu. Raskauden mahdollisuus on aina jos yksikin pilleri unohtuu.
yhdestä pilleristä laatan keskimmäisellä viikolla tuskin olisit mutta kaksi pilleriä - voit hyvinkin olla. Ja sitäkin suuremmalla todennäköiseyydellä, jos sun "kierron keskivaiheilla" tarkoittaakin laatan ensimmäistä tai viimeistä viikkoa.
Kannattaa testata nyt heti JA uudestaan muutaman piävän päästä vaikka aloittaisitkin uuden laatan nyt.
onhan se mahdollisuus aivan todella pieni.
Ei kai ne hormonit kehosta sekunnissa katoa, kun sentään olen pillereitä vedellyt todella kauan.
Tän muistamisen vuoksi juuri mulle laitettiin kierukka, joka ei kuitenkaan sopinut..kele.
Täytyy testata ennen kuin otan pillerin.
Alavatsa oli todella kipeä su aamulla ja olin varma että nyt alkaa...mutte ei...ei kuulu ei näy.
/ap
Hormonimäärät tippuvat hyvinkin nopeasti jos unohtaa pillerin - saati jos unohtaa useamman. On suorastaan hyvin mahdollista että olet raskaana jos satut olemaan hedelmällinen.
ke aamuun..siis ke pitäs ottaa jo pilleri. Eli teen ke aamuna testin jos ei mitään sitä ennen kuulu. Nyt just kyllä on maha melkoisen kipeä, eli josko ne sieltä nyt sitten tulisivat. Minulla muuten 3 lasta ennestään....
pilleri unohtui.. eli kyllä!!! voit olla raskaana. voit olla raskaana vaikka et olisi unohtanut pillereitäkään.