Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORNIO!?

Vierailija
26.07.2009 |

Millaista on asua Torniossa ja jos sinne tahtoo muuttaa, niin mistä päin Torniota löytää vuokra-asuntoja, jotka olisi mahdollisimman lähellä Ruotsin rajaa - mitä hintaluokkaa kolmiot siellä ovat ja onko asuinalue muuten rauhallista? Kiitos jos siellä on joku jolla asiasta olisi tietoa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen muuttamassa Rovaniemeltä Tornioon ja olen jo vuoden viettänyt aika paljon aikaa tornion puolella kuin rovaniemellä. ja asunut jo ainakin 4 vuotta rovaniemellä. Ja voin sanoa että rovaniemi vaikuttaa ainakin omasta mielestä paljon epämiellyttävämmältä paikalta asua kuin tornio. en tiedä,ehkä siksi koska ite olen jo rovaniemeen kyllästynyt. Ja tornio on jotenkin varsinkin kesällä ihanteellinen paikka ja varsinkin kun on lapsia. :)

Vierailija
22/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kirjoittaa isolla, koska muuten yksi pieni sana olisi hukkunut etusivuun eikä kukaan olisi huomannut koko kysymystä... Meinaatko ihan tosissasi, että Tornioon ei kannata muuttaa? Kävimme siellä nyt heinäkuussa ja rakastuin kyseiseen kaupunkiin..ehkä lähinnä juuri Haparandan läheisyyden takia... Olisi niin helppoa lähteä kauppaankin Ruotsin puolelle vaikka pyörillä pojan kanssa kun siellä tuntuu kaikki olevan edullisempaa kuin Suomessa... :)

Ahdistuin Torniossa, niin että piti lopettaa opiskelu. En suosittele Torniota kenellekkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornion kesät on usein sateisia ja sääskisiä. Viime kesäkin oli kaukana ihanasta. Muu maa nautti helteistä, meillä oli kylmää ja sateista. Tänä kesänä ollaan sitten koettu jopa hellettä. Itse olen aina asunut Torniossa, joten en muusta tiedä, mutta ei täällä kyllä kovin paljoa toimintaa ole esim nuorisolle.

Hyviä puolia on kyllä mahtava vihreys ja voi käydä vaikkapa Kukkolankoskea ihailemassa. Tornio on kaupunki, mutta maaseutu on myös lähellä. Haja-asutusalueen vuoksi kauppaankin pääsee paljon vapaammin kuin muualla Suomessa.

Kaikissa kaupungeissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Tuleekohan kaikille yllätyksenä, että ei me osata ruotsiakaan puhua. Haaparannalla palvellaan suomen kielellä, joten huonon kielipään kanssakaan ei tarvitse joutua pulaan. ;)

Vierailija
24/26 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on asua Torniossa ja jos sinne tahtoo muuttaa, niin mistä päin Torniota löytää vuokra-asuntoja, jotka olisi mahdollisimman lähellä Ruotsin rajaa - mitä hintaluokkaa kolmiot siellä ovat ja onko asuinalue muuten rauhallista? Kiitos jos siellä on joku jolla asiasta olisi tietoa...

Vierailija
25/26 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako muuttaa?

Vierailija
26/26 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi