Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tutkitko kylässä ollessasi vessan kaapit?

Vierailija
26.07.2009 |

- tutkitko peilikaapin sisällön

- allaskaapin

- muut kaapit

- roskiksen

Mitä teet:

- katselet

- kääntelet ja tutkit

- kokeilet (meikkiä, siteitä jne)

- huomioit ovatko tavarat halpoja vai kalliita

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään näistä ei ollut sovittu siivouksen piiriin, eli hänellä ei ollut mitään järkisyytä näin tehdä.

Kävi ilmi, kun rikkoi esineitä, mitkä olivat sellaisessa paikassa, mihin ei mitään asiaa. =(

Meillä myös katosi tavaraa. Isommat ja arvokkaammat toki palautti ( hurjien, isojen selittelyjen kera) kun soitettiin perään ja kyseltiin oliko laittanut ne siivouksen edestä johonkin talteen...

Tuntui vaan tosi ikävältä, kun tiesi, että penkoo tavaroitamme. Ja vielä laskuttaa siitä.!

Vierailija
22/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylly oli pöntön yläpuolella, tosi korkealla. No kaveri sitten lyhkäsenä ihmisenä oli aatellut nousevansa pytyn päälle ja vähän kurkkaavansa kaappiin. Muuten hyvä idea, mutta unohti sulkea pöntön kannen = ) Molskaus ja hurja naurukohtaus kuului vessasta. Jalka litimärkä, onneksi wc oli kuitenkin vedetty.. Tälle on naurettu yhdessä monituiset kerrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tonkinut toisten vessoja. Ihan vain pissalla olen käynyt, ja sitten pois.

Vierailija
24/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katson niin on tosi tylsä kyläpaikka ja kulutan aikaa vessassa jotta aika menisi nopeammin.

Minua ei haittaa yhtään jos joku tonkii mun vessan kaappeja. Siinäpäs katselee, ei siellä mitään kummallisia salaisuuksia ole. Kunhan jättää vain minun hammasharjani rauhaan.

Vierailija
25/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarve, eli veskipaperi on loppu tai tarvitsen esim sidettä.

Vierailija
26/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkeästi tutki kaappeja. Ensin kuului oven avaus (on aika jäykkä) ja sitten joku tavara putosi. Hän yritti peitellä kolinaa kolisuttelemalla avaimia jne. Oli ihan nolona, kun kysyin hänen vessasta tullessaan että löytyikö kaapeista mitään tulenarkaa ja paljastavaa ja sanoin sitten että mä olin ajatellut niiden kaappien olevan yksityisaluetta:-)

Vierailija
27/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pyykkikaappi pesukoneen päällä, liimasin korin kylkeen kuvani A4 jossa näytän kieltä ja puhekupla " oletpa utelias läl läl läl lää " kurkkija paljastuu siinä vaiheessa kun läimäsee vahingossa oven liian lujaa kiinni tai purskahtaa itkuun tai nauruun. Meidän veskistä mennään saunaosastoon ja sen oven eteen laitan esteitä kun tiedän vieraita tulevan, pyykinkuivausteline ja silityslauta joten kuulen jos niitä siirrellään. Peilikaapin oven sisäpuolelle kiinnitin nauhan jossa on kulkusia ja kuulen jos joku avaa ovet. Tervetuloa uteliaat vieraat!!!!

Vierailija
28/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin onkin kiva jos on jotain hemmetin kuulia (oikeasti?) laitettu johonkin kaappiin. :( Noh, olisi vissiin pitänyt kehdata kysyä.

Vierailija
29/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä olla jo niin aikuisia, että ei siteiden pyytäminen pitäisi enää hävettää. Vessapaperia voi ottaa allaskaapista, mutta peilikaappeihin ei ole mitään asiaa kurkistella,saatika laatikoihin joista näkee heti että niihin ei vessapaperirulla sovi.

Halveksin kyllä niitä ihmisiä, joiden pitää kurkistella toisten kaappeihin. Voihan olla, että joku pitää vessan kaapissa esim. säännöllistä lääkitystä johonkin, jota ei halua muiden tietävän.

Vierailija
30/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää vuosiin en ole viitsinyt, ei ole enää tehnyt mieli kurkkia toisten kaappeja.

Vierailija
31/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ainakin haistelee meidän partavedet ja parfyymit. Pullot on aina eri järjestyksessä hänen wc käynnin jälkeen. Itsellä ei tulia mieleenkään kaivella toisten kaappeja

Vierailija
32/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen kyllä aina esillä olevat hajuvedet.

Kerran "jouduin" penkomaan vähän kaappeja, kun veljelläni oltiin yökylässä. Lapset herättivät aikaisin, enkä viitsinyt herättää veljeä tai vaimoaan niin aikaisin, joten pengoin itse kaapista vähän vartalovoidetta ja hiuslakkaa lainaksi, kun omat jäi kotiin. Kerroin kyllä asiasta myöhemmin. Meillä ollessaan annan heidän käyttää meidän suihkugeelejä, yms.

Vierailija
33/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yöpöydän laatikko sellainen, että kun sen vetää auki, laatikon ovi repsahtaa alas ja jää roikkumaan toisesta kiinnikkeestä silleen hassusti.

Arvatkaa kuka on jo kaksi kertaa tehnyt tämän mokan :/ Ekan kerran olin unohtanut kun siitä on monta vuotta mutta asia muistui äskettäin mieleen kun mokasin taas.

Sitä laatikon ovea ei siis itse saa paikalleen tai pitäisi olla melkoinen tekninen lahjakkuus.

Vierailija
34/34 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti uteliaisuudesta. Halusin tietää mitä mies säilyttää yöpöytänsä laatikossa. En edes hirveästi hävennyt asiaa, uteliaisuus on niin pieni rikos maailmassa.