Miksi ristiäiset? Miksi liitätte lapsenne kirkkoon?
Kommentit (6)
haluan tuoda heidät Taivaan Isän luo, haluan että he saavat kasteen lahjan, haluan että heidän puolestaan rukoillaan.
En halua kieltää heiltä elämän hengellistä ulottuvuutta.
Haluan tehdä tämän julkisesti.
Entäs jos joku haluaa rukoilla lapsesi puolesta, että toivottavasti kärsivät mahdollisimman paljon elämässä. Haluatko toisten päätävän mikä lapsellesi on parasta.
haluan tuoda heidät Taivaan Isän luo, haluan että he saavat kasteen lahjan, haluan että heidän puolestaan rukoillaan. En halua kieltää heiltä elämän hengellistä ulottuvuutta. Haluan tehdä tämän julkisesti.
Rukoilija kantaa ihmisiä ja asioita uudestaan ja uudestaan Jumalan eteen.
Jumala on se joka toimii, rukoilija vain pyytää.
Jeesus itse on käskenyt tekemään näin.
Kuulun kirkkoon, samoin mieheni.
Lapset kuuluu myös kirkkoon, saa itse erota jos haluaa. Itse toivon että lapseni osaa sitten kertoa järkevästi miksi ei kuuluisi. Ei eroa vaan koska se ei ole hienoa kuulua, tai ei saa itse mitään siitä että kuuluu.
Surettaa kun kirkkoon kuulumisella tarttee olla jotain HYÖTYJÄ. Toki: voihan sitä mennä kirkossa naimisiin, haudata kirkkomaahan, käydä kirkon toiminnassa ja paskat välittää muusta kuin omasta itsestään!
Ehkä on hyvä että tälläset itsekkäät ei kuulu kirkkoon? Sais kyllä pysyä kaukana kirkon toiminnastakin!
että saa kirkkohäät tai pääsee ripille jos haluaa,eikä tarvitse siinä vaiheessa kasteelle mennä ison lapsen..sa sitten itsepäättää mihin uskoo,vanhemmat emme usko