Mulla on nälkä.... vatsaa kaivertaa :(
Lomautus menossa, ruokaa ei vaan ole. tai siis rahaa ostaa sitä.
Viime viikolla sain seurakunnasta pari ostolappua, ne on käytetty.
Vielä viikko, niin saan rahaa. Se vaan tuntuu hemmetin pitkälle ajalle...
Kommentit (12)
asutaan joo Hesassa. Luulin että mä pärjäisin lasten kanssa, mutta eipä sit pärjättykään. Onneksi taas elokuussa alkaa työt.
Eka ajattelin että jätän maksamatta laskuja, mutta sit mulla olis kaksinkertaisesti maksettavaa elokuussa. Vuokra on onneksi ok...
lapsille olen syöttänyt mitä sattuu olemaan, ite voin olla ilmankin.
mutta viekää joku ystävällinen helsinkiläinen hänelle ruokakassi, jooko
Kyllä me varmaan jotenkin pärjätään. Juon vaikka paljon vettä tänään, sehän täyttää mahaa. Katsotaan sit jos huomenna sais jostain avustusjutusta jotain.
Sähköpostiosoitteeni on marja.t@gmail.com.
Minulle sopii joko tänään tai ma ap. Sen jälkeen olen lähdössä matkalle.
Omakin rahatilanteeni on tällä hetkellä aika huono, joten en voi luvata kovin ihmeellistä ruokakassia. Jotain sentään kuitenkin. :)
kuin alussa kirjoitit, niin niele ylpeytesi ja ota vastaan apu, jota joku sinulle tuossa tarjosi.
Halusin kertoa, että saan apua. iso kiitos.
On ihmisiä joilla on vieläkin vaikeampaa, ja toivon että heitäkin autetaan.
Musta on ihmeellistä, että joku täysin vieras ihminen netissä välittää, ja auttaa. Se on jotain todella hienoa.
Kun meillä on tilanne tasaantunut, annan itsekin apua tarvitsevalle, sen lupaan :)
Ikinä en av:llä ole nähnyt tällaista solidaarisuutta ja auttamisenhalua. Mahtavaa!
Muuten Marja, oletko sama joka tarjoutui muutama vuosi sitten auttamaan sitä seurakunnalta pilaantunutta ruokakassin saanutta, joulun alla? Muistaako joku ketjun? Siinä se ap vaan ei haluunnut ottaa apua vastaan..
Voin tuoda sinulle ruokakassin esim. Helsingin keskustaan.