Ergo vai rinkka vauvalle metsäretkille?
Kertokaas kokeneemmat, kumpi olis parempi satunnaisille marja- ja sieniretkille vauvan kanssa. Haltin tms. rinkka vaiko tuo kehuttu Ergo-kantoreppu?
Kehu omaa välinettäsi!
Kommentit (5)
meillä on ollut molemmat. ergoa ei oikein koskaan opittu käyttämään, oli tosi hankala yksin siihen lasta saada. rinkassa onnistuu helpommin. rinkkaan saa myös tavaraa, myös vaikka ne marjat!
Tekisi mieli ottaa molemmat. Mies on rinkan kannalla ja mä Ergon (jo esteettisistä syistä!!) Mutta on ne niin hinnakkaita, että ei voi kumpaakin.....
Miehellä on kyllä järkisyitä rinkan hankintaan, kuvia kun katseltiin.
ap
Niin ehdottomasti rinkka. Kyllä se on hieman miehekkämpi :) Ja jos mies itsekin olisi sen kannalla.
T: #4
Tekisi mieli ottaa molemmat. Mies on rinkan kannalla ja mä Ergon (jo esteettisistä syistä!!) Mutta on ne niin hinnakkaita, että ei voi kumpaakin..... Miehellä on kyllä järkisyitä rinkan hankintaan, kuvia kun katseltiin. ap
silloin kun vauva oli pienempi, mutta rinkka on (satunnaisessa) käytössä nyt kun poika on isompi. Ehkä siitä rinkasta olisi kauemmin iloa, meidän poika ei oikein tykännyt ergosta kun se kävi ahtaaksi. Toisaalta nyt kun poika tykkää itse kävellä, niin ei se suostu rinkkaankaan menemään kuin tosi väsyneenä.
joustava, monikäyttöinen (menee edessä ja takana, pienellä ja isolla), saa pieneen tilaan. Ja niin edelleen.
Mutta! JOS olet lähdössä yksin liikenteeseen, niin Ergoon vauva on kovasti hankala laittaa selkäpuolelle ilman apua. En ole itse kokeillut rinkkaa, mutta arvelisin että siihen saa vauvan etukäteen, siis ennen kuin koko höskän nostaa selkään.