Mit yhteistä sinulla on miehesi kanssa?
onko pakko olla ian jotain yhteistä.. eli jos nainen harrastaa jumppaa ja kutomista, mies metästysät ja penkkiurheilua, niin mitä yhteistä siitä repisi? minulla ja miehelläni on ihan hyvä liitto,mutta ei meillä paljonkaan yhteistä ole.
Kommentit (22)
- asunto ja asuntovelka
- lapset
- elämänkatsomus
- arvomaailma
- rahat
- lenkkeilyharrastus
- luemme samoja kirjoja
- olemme kumpikin opetusalalla
Yhteisiä asioita oli ennen vähemmän, mutta kiinnostuksenkohteet ovat lähentyneet toisiaan. Olemme kyllä hyvin erilaisiakin keskenämme. Mieheni on tosi hyvä juuri sellaisissa asioissa, missä itse olen huono ja päinvastoin.
huumorintaju, rakkaus, lapset (itsestäänselvyys), kiinostus historiaan ja matkustamiseen, lukeminen, keskustelut yhteiskunnalisista ja kaikenmaailman asioista. Tykätään myös golffata ja vaeltaa. Aika paljon niitä on. Niin, on kyllä sitten ihan omiakin juttuja molemmilla. Meillä ei ole yhteistä sukunimeä, kun en omaani halunnut muuttaa :)
Itselleni olisi ihan vieras ajatus olla suhteessa mieheen, jonka kanssa mulla ei olisi mitään yhteistä. Minä ja mun mieheni ollaan kovin samanlaisia, ja olen siis tottunut ja onnellinen tällaiseen parisuhteeseen.
Meillä on sama huumorintaju ja yhteiset "sisäpiirijutut" ja -vitsit. Sama maku melkeinpä kaikissa asioissa. Yhteiset arvot ja samanlainen maailmankatsomus. Pidetään samoista kirjoista yms. ja jutellaan niistä pitkät pätkät. Kummallakaan ei ole mitään järjestäytyneitä harrastuksia, mutta tykätään puuhastella samanlaisten asioitten parissa. Ja juu, sukunimikin on yhteinen.
- yhteinen vuokra maksettavana
- samanlaiset arvot
- haaveilemme takapihasta ja saunasta ja omasta kodista
- aloitamme kohta vauvan yrityksen
-nukumme samalla kyljellä
- molemmilla on viisauden hammas samalla puolella ja pari luomea aivan vastaavissa paikoissa kehoa
- molempien vanhemmat ovat eronneet samana vuonna ennen tapaamista
- kumpikin on samalla tapaa vapaudenhalukas ja omistushaluinen
- samanlainen huumorintaju
- kumpikin vihaa riitelyä
- kumpikaan ei tupakoi
- kumpikaan ei juo kahvia
jotkut asiat tuntuvat aika uskomattomilta omastakin mielestä mutta tuntuu että hän on se oikea!
-talo/asuntolaina
-lapsi
-sukunimi
-rahat
-auto
-halu viettää perheen kanssa aikaa
-talo/asuntolaina -lapsi -sukunimi -rahat -auto -halu viettää perheen kanssa aikaa
-huumorintaju
-samanlaiset arvot
-gulinaristisuus
- lapset
- koti
- rahat
- elämänarvot
- monet kiinnostuksenkohteet (kirjat, kirjoittaminen, elokuvat)
- osa ystävistä
- tulevaisuudensuunnitelmat
- huumorintaju
Meillä yhteisiä asioita on pikkusieluisuus, huonomuistisuus, pirullisuus,äkkipikaisuus, riidanhaluisuus,tyhjätaskuisuus ja anteeksiantamattomuus. Ai miksi ollaan yhdessä? Yhteistä ovat myös kaksi ihanaa lasta!
minä en kyllä ole sitä mieltä, ainoastaan halu olla yhdessä ja halua rakastaa toista merkitsee pitkällä tähtäimellä.
Huumorintaju
Elokuvamaku
Rakkaus
Sukunimi
Oleiluhalu
miesystäväni kanssa yhteistä rakkaus toisiamme kohtaan, samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat-> yhteinen tulevaisuus, rakkaus matkustamiseen ja taiteisiin, samanlainen huumorintaju ja pidämme molemmat erityisen paljon halailusta ja suutelusta ja vierekkäin loikoilusta, myös pian on yhteinen lapsikin. Yhteistä kotia tai sukunimeä tms ei vielä ole. Ja löytyy tietenkin erilaisuuksiakin :)
Tyhmää, kun aikanaan suostuin samaan sukunimeen.
Noh, on meillä kyllä yhteisiä kiinnostuksenkohteita muitakin. Käydään yhdessä teatterissa, näyttelyissä, luetaan samoja kirjoja.
ja hän vastasi, että no me kumpikin tykätään ruuasta ja auringosta:)
Eipä meillä paljon ole yhteistä.
Molemmilla on omia kiinnostuksen kohteita ja omia menoja ja kavereita jne, mutta perustana kaikelle on yhteinen elämä. Me ollaan me vs. kaikki muut, loppujen lopuksi.
Todella paljon yhteistä:
* käyttörahat
* lapsi
* perhe-elämä
* arvot
* haaveet
* kotielämän ja pienten asioiden arvostaminen
* ahkeruus
* tykätään brittiohjelmista
* tykätään autoista ja kaikki autot (3) on yhteisiä ;-)
* tykätään hyvästä ruuasta, kokataan yhdessä välillä
* tykätään hyvästä kahvista
* tykätään kerrostaloasumisesta
No kaikessa se oikeastaan näkyy, ollaan tosi paljon yhdessä.
...mikä on hyvä, koska ollaan melkein koko ajan yhdessä. Meillä on yhteinen harrastus, moottoripyöräily. Se on hyvä just meille, koska tosiaan ollaan niin paljon yhdessä: molemmat ajaa omilla pyörillään, eikä mitään kypäräpuhelimia ole käytössä. Tauoilla sit jutellaan kaikesta mitä on tullut vastaan.
Muuten voisi sanoa kai, että elämä, rahat, huumorintaju, eläimet. Lapsia ei vielä ole.