Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä ollut lähellä uskottomuutta?

Vierailija
26.07.2009 |

Minulla oli viime vuonna todella lähellä fyysinenkin uskottomuus, tiedän, etten olisi olosuhteiden vuoksi sänkyyn asti edennyt, mutta suuteleminen ja koskettelu oli todella lähellä. Nähdesäämme kuuntelin onnellisena huomionosoituksia ja miehen halua sänkyyn kanssani, annoin pitää hetken kättä tai hyväillä minua muutaman sekunnin ennenk uin sain taisteltua ei-sanat, kerran annoin myös koskea rintaan vaatteiden päältä, tuhmia tekstaiviestejä jatkoin itsekin muutaman kuukauden ja monta kuukautta kesti, että näin märkiä unia ja vaikka toisaalta tein kaikkeni taistellakseni vastaan, samalla haaveilin yhdessäolosta tuon kolmannen kanssa... Kuukausia ottanut, että olen ajatuksiss apäässyt eroon, ainoa keino oli paeta, tehdä elämä sellaiseksi, ettei ole mahdollisuutta nähdä tai soittaa tai tekstaillakaan. Onneksi jäin kiinni tekstailusta ajoissa, muuten olisin heikkona hetkenäni varmaan edennyt ilian pitkälle, suutelu oli ehkä millistä kiinni, mites muut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lähellä :(

2/3 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se pettäjä.

Kiinni jäätiin kun nyxän silloinen vaimo löysi käytettyjä lateksihaamuja makkarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ei sytytä kuin yksi mies kerralla. Ei haittaa mitään vaikka hän olisi kaukanakin, minulla on niin voimakkaat mielikuvat rakkaastani että mieleeni ei mahdu ketään toista yhtä aikaa. Ja näin on ollut kaikkien miehieni kanssa, eli asia on kiinni minusta eikä miehestä.