Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsisin lukemaan rouvista, jotka eivät tienneet olevansa raskaana

Vierailija
25.07.2009 |

ja suurinpiirtein menivät synnyttämään suoraan? Pelkään, että mulle käy kohta niin. Joku mun alamahassa liikkuu, pieru se ei ole, veikkaan lapamatoa tai ehkä sikiötä. Lapamatolääkkeet olen kyllä syönyt, eikä vaikutusta. Kuukautiset tulee ja rt-. V... menee hermot kohta. Kumpikaan ei ole toivottu, ei vauva, mutta ei varsinkaan lapamato.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kirjoitti, että rt olis näyttänyt negaa johonkin puoleenväliin raskautta. Totta tai ei...

Ultralla nyt ainakin selviäis varmuudella, eikö?

Mun sukulaisnainen oli tällainen yllärisynnyttäjä, ylipainoinen pitkälle päälle 40v, luuli vaivoja vaihdevuosiksi ja ilmavaivoiksi. En tunne tapausta tarkemmin, mutta näin kuulopuheiden perusteella.

Vierailija
2/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö ei varmaan tykkää lapamatolääkkeistä, olisit voinut käydä lääkärillä jo aikaisemmin. Toivottavasti tää on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matotestejä otettiin, tuloksia ei ole vielä. En tiedä, voiko lapamato tulla alamahasta läpi nahan. Ihan hanurista tää juttu, viikko pitää noita matotestejä odottaa, rahaa palaa. Mutta jos ne on negoja en tiedä, mitä teen.

Vierailija
4/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mun koko elämä on yhtä provon poikasta. Helkkarin vaikea uskoa, että voisin olla gravidi. Ehkäisy käytössä, kk tulee norm, rt virtsa ja veri-.

Ainoastaan jytä käy mahassa, lähinnä ihan alhaalla. Tulen hulluksi kohta. Lääkäri ei ehdottanut mitään gyn tutkimusta, vaikka HCG otettiin, ihan sairas homma.

Vierailija
5/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton juttu, täähän on kuin mun näppäimistöltä!

Mulla aivan samat oireet, lääkärillä en vielä käynyt, kun alkoivat vasta hiljattain. Esikoiselta tunsin liikkeet viikolla 18., joten nyt olisi kyllä aikast uskomatonta, jos olisin niin pitkällä, kun menkat on tulleet koko ajan säännöllisesti. Voiko tuolla mahassa tosiaan iilma kiertää näin tai jossain sisäelimessä olla elohiiri tai lapamato tanssia, kun niin villi liikehdintä käy?

T. Kohtalontoveri, joka ei myöskään provoa eikä ole sen enempää sekaisin, mutta ihmeissään kyllä...

Vierailija
6/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikenmaailman mahavaivoja ollut, mutta ei tällaista koskaan. Tuntuu ihan samalta kuin sikiön liikkeet, mutta kaikki tosiasiat on sitä vastaan. Ehkä 15 metrinen lapamato sitten on kyseessä, lääkkeeseen ei kyllä reagoinut. Tosiaan ekan testin tein reilu viikon tän jytäjumpan alkamisen jälkeen, sitten vasta otin matosatsit, voi taivas, ap.

Vierailija
7/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljalleen. Tuo matohomma saa mut vaan oksentamaan ...

Vierailija
8/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on ollut kaksi kertaa elämässäni aika, jolloin vatsassa on käynyt samanlainen jytinä kuin jos sikiö liikkuisi. Sen on siis tuntenut jo vatsan päältäkin. Raskaana en ollut, joten ilmeisesti oli jotain pieniä, tiheästi tulevia vatsakramppeja tai kummallisia ilmavaivoja. Vaivat kesti 4-6 viikkoa, ja laimeni sitten. Alavatsassa oli myös samanlainen painon, lämmön ja pingotuksen tunne kuin raskausaikana.

Joten jos testit on negaa, niin voi olla ihan hyvin mitä vaan, lääkäri sanoi ekalla kerralla, että naisillahan sitä on noita vaivoja aina kaikenlaisia, ja sitä olen sitten itselleni hokenut.;) Voit kokeilla syödä muutaman päivän cuplatonia (jos ootkin raskaana, on vaaraton sikiölle) ja katsoa, loppuuko "potkiskelut" siihen.

Vierailija
9/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitit vaivojasi lääkärille ja hänen diagnoosi oli joko lapamato tai raskaus?

eiköhän sulla oo vaan kramppi tai ilmaa vatsassa

Vierailija
10/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauhean vaikea varata aikaa gynelle ja pyytää ultraamaan?

Helvetti näitä nykyajan urpoja. Ihmetellään jossain nettipalstalla että mikähän mahassa jytää. Menkää LÄÄKÄRIIN!!!

Vierailija
11/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

senverran urpo olen. Ja raskaustestit ja matotestit otettiin tosiaan. Toivon, että on vaikka jpoulupukki, kunhan selviäis. Ultrannut ei yhtään mitään, eli raskauteen ei lääkäri uskonut.

Vierailija
12/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden. Syön hormonilääkitystä, että voikohan se sotkea raskaustestin?

Vierailija
13/13 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa siis poksui samalla tavalla, kuin vatsassa olisi ollut vauva ja hytkyminen näkyi ulospäin (kokeilin esim. laittamalla tv:n kaukosäätimen vatsan päälle ja se heilui - en siis kuvitellut sitä!).

No, minulla diagnoosina oli keliakia, eli suolisto melskasi aina, kun olin syönyt enemmän viljatuotteita...

Ja tosiaan, se tunne oli täysin sama sellainen "pingottunut", kuin odottaessani esikoista... Harmilliseksi tilanteen teki myös se, että kuukautiseni olivat tosi epäsäännölliset ja pikkukakkosen yritys oli (ja on edelleen, 2v sen jälkeen) päällä...