Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut täällä, jonka mielikuva venäläisistä on negatiivinen?

Vierailija
25.07.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät uskalla tunnustaa. No minä uskallan. Tulkoon ilomielin ko. kansalaisuuden edustaja muuttamaan käsitykseni, olen ihan vastaanottavainen.

Vierailija
2/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä varmaan muutenkaan ole kovin avarakatseinen/maailmaa nähnyt ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on puoliksi venäläinen ja tunnen monta mukavaa venäläistä. Se on iso maa ja sinne mahtuu monenlaista tallaajaa. Mieskin myöntää, että venäläiset yleisesti ottaen ovat aika röyhkeitä.

Vierailija
4/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suomalaisissa ole aika paljon tuota ryssä vihaa edelleenkin johtuen historiasta.

Itselläni on huonoja kokemuksia nuorista Venäläisistä.

On heissä toki hyvätkin puolensa. Riippu myös mistäpäin Venäjää on kotoisin.

Lähinnä heissä harmittaa varastelu ja muu epärehellisyys. Muutenkin pitävät itseään suomalaisia parempina ihmisinä ja tulevat tänne uhoomaan ja hakkaamaan suomalaisia.

Lähinnä siis nuorissa venäläisissä olen tämän huomannut.

Vierailija
5/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida tuntea kovin montaa venäläistä. Tunnut todella kapeakatseiselta. Kyllä täälläkin monet ovat sitä mieltä, että KAIKKI suomalaiset ovat juoppoja.

Vierailija
6/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
7/7 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä omat venäläiset kaverini ovat tosi kivoja, seurallisia, vieraanvaraisia, iloisia ja uskollisia, mutta kansakuntana venäläiset ovat vähän pelottavia. Joukossa kun tyhmyys tiivistyy, niin isossa joukossa se tyhmyys tiivistyy tosi paljon, ja venäläisiähän on tunnetusti tusina yhtä suomalaista kohti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän