Kaikki pömppömahaiset huomio!
Jos katsotte vatsaanne, niin onko se täysin symmetrinen molemmilta puolilta vai voiko toinen puoli olla pikkuisen isompi? Minusta tuntuu, että vasen puoli on pikkiriikkisen isompi ja mietin, että onko normaalia vai pitääkö mennä gynekologille tarkastuttamaan munasarjat...
Kommentit (9)
Kyse ei ole raskauden jälkeisestä tilasta. Lapsi täyttää kohta 6 v. Ero ei siis ole mikään suuren suuri, mutta välillä näyttää siltä, ettei puoliskot ole mitkään identtiset, vaan vasen makkara pömpöttäisi hiukan ulommas. Onko teidän muiden mahat ihan sileät ja "identtiset" molemmilta puolilta?
en ole ylipainoinen, mutta pömppö löytyy, kaikista vatsarutistuksista huolimatta. Ja tosiaan, on epäsymmetrinen, en ole juurikaan sillä silmällä koskaan katsellut sitä :)
en ainakaan erota enkä ilkeä niin tarkkaa kattookaan! Pömppää on... edessä, takana, pömppien alla, välissä, vieressä...Terveisin Pirkko Pömppä
symmetrinen minullakaan. Olen tosin sen ajatellut johtuvan oikealla puolella olevista leikkausarvista?
Ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille :)
Yhdellä tutulla oli raskauden jälkeen pitkään pömppö maha, eikä hän pitänyt sitä outona, kun muutenkin liikakilojen kanssa oli kamppaillut. Mutta jossain vaiheessa sitten ihmetteli, kun ei kertakaikkiaan hävinnyt. Löytyi sitten hurjan iso kysta, vaaraton, jostain munasarjoista, vissiin pari kiloa oli painanut.
itsellä samoin, mutta olen ajatellut johtuvan tosiaan suolistosta kun kaartuu just tossa vasemmalla.
mulla oli myös 10cm kokoinen kysta munasarjassa, silloin oli vasenpuoli enemmän koholla kuin nyt (leikattu).
synnytyksen jälkeen se oli toispuoleinen, mutta nyt jo normalisoitunut. Pikkuhiljaa katoamassa koko pömppä :)