Pelkään synnytyksessä eniten sairaalan henkilökuntaa :(
Ja sitä tylyä, sadistista riepottelua jota koin ensimmäisen synnytyksen jälkeen kun olin todella kipeä. Ivallisia ja ilkeitä kommentteja, kun en pystynyt nousemaan sängystä. Kyllästynyttä huokailua ja silmien pyöritystä, kun pyysin särkylääkettä. Tylyä komentelua, kun meinasin pyörtyä vessassa. Naureskelua, kun en saanut vaihdettua omia verisiä lakanoitani.
En pysty menemään enää sairaalaan.
Kommentit (5)
Keskustele asiasta neuvolassa ja synnytyssairaalan haastattelukäynnillä myös.
Tammisaaren sairaalan synnärin pitäisi olla erityisen äiti-lapsi ystävällinen, käy tutustumassa siellä jos vaikka uskaltautuisit uudestaan raskaaksi
teksisi tapahtumista voi olla kuvittelemaasi.
Jos tuo on kokonaan totta ihmettelen. En tuollaiseen törmännyt kolmessa synnytyksessäni. Jos olisi tuollaista ollut niin katsoisin sen yli enkä välittäisi.
Olet ehkä raskaushormoneissasi käsittänyt asioita väärin.
Lieneekö ollut sama sairaala? Vannoin etten enää koskaa halua synnyttää. Mutta... Tammisaaren sairaalan sai minut toisiin aatoksiin ja sain todella positiivisen kokemuksen lapsen syntymästä tämän sairaalan ansiosta. Olen iloinen, mutta samalla surullinen sillä käsittääkseni ko sairaala joutuu usein paikkaamaan muiden sairaaloiden jäljiltä pelkopotilaita.
Minulla on kahdesta synnytyksestä hyvät kokemukset, mutta terveyskeskuksen päivystyksestä on jäänyt sellaiset traumat, että sinne en enää koskaa mene.