Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä, jonkun auto meidän parkkiruudussa! ov

Vierailija
25.07.2009 |

meidän maksetulla parkkipaikalla kerrostalon pihalla on ollut jonkun auto jo aamupäivästä asti.

Ketuttaa aivan vietävästi, jouduin oman auton viemään kauas yleiselle parkkipaikalle ja itse kävelemään vesisateessa.

voinko poliisille soittaa tälläisen asian takia? mitä he sitten tekevät?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sen tuulilasiin lappu että on sun maksetulla paikalla.

Vierailija
2/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita rekisterinumerotiedustelusta sen omistajan yhteystiedot ja soita suoraan omistajalle että siirtää autonsa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainoa joka toimii. Meillä oli tuollainen naapuri ja se ei ainakaan oppinut millään. Sen mielestä sillä oli oikeus pysäköidä mihin huvitti riippumatta siitä, miten se vaikeutti sillä muiden elämää.

Vierailija
4/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isännöitsijää tai hallituksen puheenjohtajaa taloyhtiön ollessa kyseessä. Eli voit soittaa isännöitsijälle ja ota toki rekkaritiedot ylös.

5/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä piittaamattomia toisten ruutuihin parkkeeraajia.

Oma auto taakse, niin siinähän ihmettelevät.

On se kumma jos on ihan pakko työntää se kattila paikalle joka on erikseen merkitty rekisteritunnuksellakin!

Vierailija
6/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluyhteyteen välinpitämättömän parkkeeraajan kanssa.

Vierailija
7/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin ihan tyynesti oman autoni siihen taakse.

Vierailija
8/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä muutaki tekemistä ku tulla ihmettelemään jotain autoa. Mitä ajattelit niiden tekevän??

Soita akeen ja kysy omistaja ja sano sille et vie kuuseen sen auton sun ruudusta.

Vierailija
9/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ota rekkari ylös, selvitä omistaja ja soita tai laita tekstari. Eiköhän käy siirtämässä.

Vierailija
10/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkeistä. lähetin rekisterinumeron find-numeropalveluun ja soitin auton omistajalle. omistajan poika oli autolla liikkeellä, kuulemma juuri kortin saanut. äiti pahoitteli kauheasti. ja soitti pojalle.

on se kumma ettei juuri autonkoulun käynyt tiedä mihin saa pysäköidä!! uudestaan se sinne kouluun pitäisi laittaa!

muuten olisinkin vetänyt oman auton paikanvarastajan taakse, mutta meidän parkkipaikka säälittävän pieni, ei olisi muutkaan autot päässet pois pihasta/pihalle.

t. ap

Vierailija
11/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiipahan olemaan pysäköimättä muiden paikoille. Mun kohdalle on sattunut kerran sellanekin mölliskö, joka sanoi puhelimessa (selvitin AKE:lta auton omistajan), ettei hän VIITSI kesken kyläilyn lähteä sitä autoa siirtämään.

Varmaan sanomattakin selvää, mihin parkkeerasin.

Vierailija
12/24 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autollaan siihen taakse parkittuun. just taannoin kävin kovan rumban vahinkotarkastajalla ja korjaamolla ja vuokra-autolla jne. vaikka ihminen ois voinu tulla ystävällisesti pyytämään, että siirrän autoni hänen takaansa, ja pyytämään anteeksi, kun oli parkkeerannut mun ruutuun.

mutta ei. tämä rysäytti voimalla multa etukulman sisään. onneks olin ottanu rekkarin, sen vakuutuksestahan se meni. oli vaan valitettavasti samassa yhtiössä, eli kaikki kärsii...

Vierailija
13/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aina vedän kotiavaimella viivan kylkeen kun joku on ajanut minun paikalle. Muistaapa missä ollut

Vierailija
14/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä naulainen lauta pyörien eteen/taakse. Lähtiessään saa sitten ihmetellä miksi kummit ovat tyhjät. Oikein koiralle, että luu on kovaa.

Vierailija
15/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä 9 vuotta vanhoja aloituksia kaivelee esiin?

Vierailija
16/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvaa venttiilit irti.

Vierailija
17/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitin poliisille epäilyni varastetusta autosta :)

Vierailija
18/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on siirtää oma parkkiruutu pois auton alta.

Vierailija
19/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se auto tämän yhdeksän vuoden aikana jo lähtenyt ap:n ruudusta?

Vierailija
20/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite aina vedän kotiavaimella viivan kylkeen kun joku on ajanut minun paikalle. Muistaapa missä ollut

Ja kun auton omistaja tekee poliisille rikosilmoituksen, olet ensimmäinen ja todennäköinen epäilty.