mitä tehdä, jonkun auto meidän parkkiruudussa! ov
meidän maksetulla parkkipaikalla kerrostalon pihalla on ollut jonkun auto jo aamupäivästä asti.
Ketuttaa aivan vietävästi, jouduin oman auton viemään kauas yleiselle parkkipaikalle ja itse kävelemään vesisateessa.
voinko poliisille soittaa tälläisen asian takia? mitä he sitten tekevät?
Kommentit (24)
Soita rekisterinumerotiedustelusta sen omistajan yhteystiedot ja soita suoraan omistajalle että siirtää autonsa pois.
mutta ainoa joka toimii. Meillä oli tuollainen naapuri ja se ei ainakaan oppinut millään. Sen mielestä sillä oli oikeus pysäköidä mihin huvitti riippumatta siitä, miten se vaikeutti sillä muiden elämää.
Eli isännöitsijää tai hallituksen puheenjohtajaa taloyhtiön ollessa kyseessä. Eli voit soittaa isännöitsijälle ja ota toki rekkaritiedot ylös.
On niillä muutaki tekemistä ku tulla ihmettelemään jotain autoa. Mitä ajattelit niiden tekevän??
Soita akeen ja kysy omistaja ja sano sille et vie kuuseen sen auton sun ruudusta.
Sen sijaan ota rekkari ylös, selvitä omistaja ja soita tai laita tekstari. Eiköhän käy siirtämässä.
kiitos vinkeistä. lähetin rekisterinumeron find-numeropalveluun ja soitin auton omistajalle. omistajan poika oli autolla liikkeellä, kuulemma juuri kortin saanut. äiti pahoitteli kauheasti. ja soitti pojalle.
on se kumma ettei juuri autonkoulun käynyt tiedä mihin saa pysäköidä!! uudestaan se sinne kouluun pitäisi laittaa!
muuten olisinkin vetänyt oman auton paikanvarastajan taakse, mutta meidän parkkipaikka säälittävän pieni, ei olisi muutkaan autot päässet pois pihasta/pihalle.
t. ap
Oppiipahan olemaan pysäköimättä muiden paikoille. Mun kohdalle on sattunut kerran sellanekin mölliskö, joka sanoi puhelimessa (selvitin AKE:lta auton omistajan), ettei hän VIITSI kesken kyläilyn lähteä sitä autoa siirtämään.
Varmaan sanomattakin selvää, mihin parkkeerasin.
autollaan siihen taakse parkittuun. just taannoin kävin kovan rumban vahinkotarkastajalla ja korjaamolla ja vuokra-autolla jne. vaikka ihminen ois voinu tulla ystävällisesti pyytämään, että siirrän autoni hänen takaansa, ja pyytämään anteeksi, kun oli parkkeerannut mun ruutuun.
mutta ei. tämä rysäytti voimalla multa etukulman sisään. onneks olin ottanu rekkarin, sen vakuutuksestahan se meni. oli vaan valitettavasti samassa yhtiössä, eli kaikki kärsii...
Ite aina vedän kotiavaimella viivan kylkeen kun joku on ajanut minun paikalle. Muistaapa missä ollut
Pistä naulainen lauta pyörien eteen/taakse. Lähtiessään saa sitten ihmetellä miksi kummit ovat tyhjät. Oikein koiralle, että luu on kovaa.
Olisikohan se auto tämän yhdeksän vuoden aikana jo lähtenyt ap:n ruudusta?
Vierailija kirjoitti:
Ite aina vedän kotiavaimella viivan kylkeen kun joku on ajanut minun paikalle. Muistaapa missä ollut
Ja kun auton omistaja tekee poliisille rikosilmoituksen, olet ensimmäinen ja todennäköinen epäilty.
ja laita sen tuulilasiin lappu että on sun maksetulla paikalla.