Olenko kauhea tuhlari?
Olen ollut kaksi viikkoa lomalla (vielä kolme edessä) ja laittanut sinä aika 650 euroa menemään huvituksiin mm. maksanut 170 euroa Tukholman risteilystä (pelkkä matkan osuus), ravintoloissa syömiseen 100 euroa, vesipuistoon 120 euroa, alevaatteisiin kai sitten loput, joita kahtena eri päivänä yhdessä lasten kanssa katsastettiin. Kaksi lasta, 11 v ja 7 v. Mies on töissä. Ei ole osallistunut tähän humputteluun. Loppuloman aikana menemme siis vielä Tukholman risteilylle. Muuta suurempaa emme suunnittele enää tekevämme. Olemme kotona ja rannalla, jos ilmoja riittää.
Kommentit (4)
Me olimme landella ja nyt pari viikkoa kaupungissa. Mies on puolittain töissä, tekee paperihommia puolipäivää. Ilmoitin, että laitan ruokaa joka toinen päivä, joka toinen syömme alkuillasta ulkona. Normisti mies ei ruoka-aikaan kotona muuten kuin viikonloppuisin. Laitan itselleni ja lapselleni ruokaa normaalisti joka päivä, lounaan otan usein pakkasesta.
Lomajuomat huomioiden raflaruoka sen 50 e / kerta. Että kyllä rahaa kuluu, vaikka ihan kotona ollaankin.
Minä otin puolet lapsista (isot) mukaani Lintsireissulle. Nuorisotoimen järjestämän matkan ja rannekkeiden hinnaksi pelkästään tuli yli 180 euroa...
Ja ollaan ihan lomailtu sit koko perheenkin voimin, joten on vissiin mennyt aika lailla enemmän rahaa kuin sulla.
t. kotiäiti
Olemme sopineet näin lasten hoitojärjestelyjen vuoksi. Lapset 11 v ja 7 v. Mies oli lomalla alkukesän ja minä nyt loppukesän siihen asti, kun koulut alkavat. Ei tarvitse miettiä, kuka lapsia hoitaisi päivät pitkät. Miehen loma-aikana lapset pääsivät Linnanmäelle ja olivat kaksi ja puoli viikkoa mökillä.
Kuulostaa aika normaalilta lomabudjetilta. Meneehän sitä rahaa enemmän kun joutaa tuhlaamaan ;)