Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni karttelee minua ja kotiamme jos olen pahalla päällä.

Vierailija
24.07.2009 |

Minusta tämä on jotenkin törkeää, teistä?

Eli esim. tänään valitin puhelimessa miehen soittaessa, että nyt on 2v ollut ihan mahdoton tänään ja itseäkin siksi kiukuttaa. Vähän ajan päästä mies soitti ja sanoi että taitaakin jäädä tänään ylitöihin. Vastaavia tapauksia on hirmu paljon. On itsekin myöntänyt ettei tee mieli olla kotona jos olen huonolla päällä ja minä en todellakaan ole mikään huutava ja astioita heittelevä vaimo vaan enemmänkin puhun pahaa oloani pois ja siitä huomaa että pinna on kireämmällä ja esim. lapsille suutun nopeammin kuin jos olen hyvillä mielin.

Minusta on jotenkin aivan epäreilua, että mies "hylkää" minut juuri silloin kun minulla on ollut rankkaa. Vastaavaa on ollut mm. jos mulla on ollut rankka työpäivä ja olen väsynyt ja en lörpöttele iloisena kuten yleensä vaan olen vetäytyvämpi ja vaisumpi, mies silloin yleensä lähtee lenkille tai kahville.

Asiasta on puhuttu monta kertaa ja mies on vaan sanonut että hänelle on helpompi lähteä silloin muualle ja tulla takaisin kun olen rauhoittunut. Olen sanonut oman kantani selvästi.

Taas täällä itkua tihrustan rankan päivän jälkeen ja mies tulee luultavasti kun olen jo nukkumassa, käy vielä kahvilla kaverillaan ylitöiden päälle nimittäin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi