Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meidän avioliitto on kuilun partaalla.piste.

Vierailija
23.07.2009 |

mä oon tolle miehelle ilmaa vaan. onnelliseksi en ole tuntenu itteäni vuosiin miehen ansiosta...tuskimpa tässä on edes rakkautta enää...

tuntuupa vaan et lasten takia roikun tässä ,elän elämäni onnettomana ja ahdistuneena jota kyllä kadun sit vanhempana....

sori pakko puurtaa tänne sattuneesta syystä ei tota ukkoa kiinnosta mun ajatukset....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala rakastaa itseäsi niin miehesikin alkaa rakastaa sinua. Älä missään nimessä edes harkitse että jättäisit hänet. Kyllä tuohon vielä uuden roihun saa puhallettua.

Vierailija
2/4 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten yritetään saatana vaikka maailman tappiin asti. Meillä ei tosin noin huono tilanne - joskus kyllä tulee vielä sellaisia auringonpaistehetkiä suhteessa ja se antaa toivoa jatkaa eteenpäin, mutta kyllä tämä aikamoista tahkoamista arki on. Lasten takia pinnistellään kyllä niin perkeleesti. Mutta jos toinen ei yritä (miehesi?), niin sitten tilanne on kyllä aika toivoton. Jos suhde on ihan paska, niin kyllä sen nostaminen suosta vaatii kummankin yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli perheasiain neuvottelukeskukseen. Pelkkää hyvää olen kuullut sieltä.

Vierailija
4/4 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomia. Elämä menee roikkuessa huonossa suhteessa ja kaikki osa-alueet kärsii. En minäkääm tiedä, miten saisi elämään vielä valoa.