Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne ei vissiin kirjoita muut kun ns.ydinperheiden äidit?

Vierailija
23.07.2009 |

Itse olen teini-ikäisten lasten yh ja välillä on niin pirun yksinäistä...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin: kolmasluokkalaisen ex-yh-äiti (nykyisin uudessa liitossa)

Vierailija
2/16 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teinisellainenkin vielä, ja blondi, ja tupakoin, ja myönnän väsyväni lapsiini. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperseellinen.. En aina niin onnellinen ja lapset vielä aika pieniä. Vanhin ala-aste ikäinen.

Vierailija
4/16 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks yhteinen ja sit viel mun oma joka on siis tietenkin nykyään ihan yhtä yhteinen kun kuopuskin.

Vierailija
5/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:11"]

Musta taas tuntuu, että erilaiset uusperheet on täällä paremmin edustettuina kuin ydinperheet.

[/quote]

Uusperhe on perhemuoto, jossa samassa taloudessa asuu vakituisesti ja on kirjoilla vähintään toisen puolison lapsi/lapsia. Lisäksi voi olla yhteisiä lapsia.

Ydinperhe on perhemuoto, jossa samassa taloudessa asuu vakituisesti puolisot ja heidän yhteiset lapset. Puolisoilla voi olla lapsia aikaisemmista suhteista, mutta tässä perhemuodossa ne eivät ole kirjoilla ja asu vakituisesti ko. taloudessa, vaan vierailevat, ovat etälapsia.

Vierailija
6/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä oon vapaaehtoisesti lapseton, terve vaan!

Ja miksikö olen vauvafoorumilla? Haluan lukea erilaisten ja eri elämäntilanteissa olevien ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia, kun kovin suppeaksi jää käsitykseni elämästä ellei muitten näkemykset kiinnosta kuin yliopistolta ja töistä saatujen tuttujen. Sitäpaitsi tykkään lapsista, vaikka en haluakaan ottaa loppuelämän kestävää vastuuta omasta.

Vierailija
7/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUTISET, TALOUS, KULTTUURI, VIIHDE, URHEILU, HARRASTUKSET, BLOGIT

NEWNEWS.FI - OPEN TO THE WORLD
Aina ilmainen uutisportaali.
Kaikki tuoreimmat uutiset aina ensimmäisenä kellonympäri.
Minuutti minuutilta, hetki hetkeltä, se nopein uutisvirta ympäri maailmaa.
Uudenlainen tapa seurata uutisia internetissä 24 tuntia päivässä, 365 päivää vuodessa.
Eri medioiden uutislinkkejä kokoava sivusto on yksi suosituimmista.

http://www.newnews.fi/

Vierailija
8/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:11"]

Musta taas tuntuu, että erilaiset uusperheet on täällä paremmin edustettuina kuin ydinperheet.

[/quote]

Näin ei oel wikipedian mukaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhe

Minustakin uusperhe on perhe, jossa toisella tai molemmilla vanhemmilla on lapsia edellisestä suhteesta, vaikka nämä lapset eivät virallisesti tässä perheessä asuisikaan vaan kävisivät vaan esim. lomilla tai viikonloppuina.

Eihän vuoroviikkosysteemissäkään lapsi ole kirjoilla molempien vanhempien luona. Kyllä silti uusperhe on perhe, jossa toisen vanhemman edellisen liiton lapsi asuu perheessä joka toinen viikko, vaikka olisi kirjoilla muualla.

Uusperhe on perhemuoto, jossa samassa taloudessa asuu vakituisesti ja on kirjoilla vähintään toisen puolison lapsi/lapsia. Lisäksi voi olla yhteisiä lapsia.

Ydinperhe on perhemuoto, jossa samassa taloudessa asuu vakituisesti puolisot ja heidän yhteiset lapset. Puolisoilla voi olla lapsia aikaisemmista suhteista, mutta tässä perhemuodossa ne eivät ole kirjoilla ja asu vakituisesti ko. taloudessa, vaan vierailevat, ovat etälapsia.

[/quote]

Vierailija
9/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yh, joka seurustelee :)

Vierailija
10/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen tässäkin sorsitaan naisia koska lapset yleensä jäävät äidille. Äidin perhe on uusperhe ja isän ydinperhe. Vittu mitä paskaa! Naisetko tän syrjimisen itselleen aiheuttavat? Jestas..

Vierailija
11/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEWNEWS.FI - OPEN TO THE WORLD
Aina ilmainen uutisportaali.
Kaikki tuoreimmat uutiset aina ensimmäisenä kellonympäri.
Minuutti minuutilta, hetki hetkeltä, se nopein uutisvirta ympäri maailmaa.
Uudenlainen tapa seurata uutisia internetissä 24 tuntia päivässä, 365 päivää vuodessa.
Eri medioiden uutislinkkejä kokoava sivusto on yksi suosituimmista.

http://www.newnews.fi/

Vierailija
12/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheellinen täällä, yh:na ehdin olemaan 3 vuotta 3 lapsen kanssa. Siitä tosin on jo 17 vuotta aikaa....

Vierailija
13/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusperheellinen ja sateenkaariperheellinen :D. 

Kyllä täällä tuntuu yksinhuoltajiakin paljon olevan. 

Vierailija
14/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ydinperhe, joskus meillä vierailee etälapsi.

Vierailija
15/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapseton uusperheen jäsen (miehelläni on lapsi), joten kyllä tänne muutkin kirjoittaa. Jos joku ihmettelee, että miksi lapseton on Vauva.fi-keskustelupalstalla niin ihan vaan siksi että AV-palsta on varmaan vilkkain keskustelupalsta ja aika järkevää keskustelua verrattuona esim. Suomi24:n. Löysin palstan kun olin alkukesästä raskaana jonkin aikaa ja jäin seuraamaan keskenmenon jälkeenkin. 

Vierailija
16/16 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän