Mistä tokaluokkalaiselle tytölle vedenkestävä tuulipuku?
Vai mikskä niitä nyt kutsutaan.Minkähän hintaisia mahtavat olla? Asutaan Vantaalla ja oon yrittänyt etsiä, ei löydy. Sadevaatteita ei suostu päällensä laittamaan. Olen kiitollinen avusta. Voisin ostaa myös käytettynä, mutta kun ei oo kirppiksilläkään. Koko tarttis olla joku 134-140cm.
Kommentit (26)
En mä ole edes hankkinut enää koululaisille sadetakkeja kurahousuista puhumattakaan. Mutta aina on ollut sekä housut että takki, jotka pitää vettä.
Travallen tehtaanmyymälässä olisi halvimmillaan ollut eräs puku 25 euroa, mutta jos et asu Tampereen lähellä niin on hieman pitkä matka hakea. Ja saattaa olla nyt lomalla kun ale-sesonki päättyi viime perjantaina. Normaalisti on auki pe-ip ja lauantaina.
Jostain syystä on kohdassa "asusteet ja jalkineet"...
Prismasta jo useammankin Ice Peak-puvun kasvaville lapsille. Tuulipuvulla on ollut hintaa n. 30 euroa ja laatu on ollut hyvä. Niin kauan on kestänyt, että on jäänyt pieneksi. Sadepukua ei meilläkään ole varsinkaan tytön päälle saanut sen jälkeen kun aloitti koulun. Toi tuulipuku onkin hyvä vaihtoehto, kun ei tarvi varata monenlaista vaatetta mukaan.
Ja siellä paljon juuri vedenpitävää ja hengittävää! Myös koululaisille!
Jumbossa varmaan teitä lähin liike tai sitten Sellossa.
Nykyisin on niin paljon valikoimaa vedenpitävissä vaatteissa, että kai enää perus kuravaatteita käytetä, kuin leikki-ikäisillä kuralätäkössä uivilla, jos niilläkään.