Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada ittensä haluamaan seksiä???

Vierailija
23.07.2009 |

Halut on kadonnu ihan kokonaa. Haluisin haluta mutta ei, ei tunnu mikään missään.

Jo itseni takia haluisin seksiä mutta niin miehenikin takia.

Tuntuu pahalta!!

N30

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuutta. Milloin asia on alkanut vaivaamaan?

Vierailija
2/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit ois vihoviimenen ehkäsykeino mulle.

En tiedä mitä keksisin tähän asiaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua 2 vuotta vanhempi ja ilmiö on tuttu.

Hormoniehkäisyn poisjättö ja ruusunjuuripillerit ovat tehonneet vähän liiankin hyvin.. :)

Voin todella hyvin nyt, viime talvi oli ihan kamalaa. Viime kesäkin. Luulin että seksi ja siihen liittyvät asiat ovat mennyttä elämää minulle. Tai no, kyllähän sitä seksiä toki oli mutta aviollisena velvoitteena vain..

Mieheni haluaisi kolmannen lapsen. Itse en ole ihan varma; pelottaa että jaksanko arkea kun kaksi jo on ja arjen paineet. Toisaalta en raaskisi vastustaakaan, koska vuosissa mennään kuitenkin minun kohdallani (terveyssyistä) viimeisiä mahdollisia lisääntymisvuosia. Joka tapauksessa, ilman ehkäisyä olen ollut nyt 3 kk, ja olen vieläkin aivan haltioissani siitä, miten upeaa elämä (ja seksi) sittenkin on! Koko elämä on muuttunut, perheemme saa valtavasti energiaa siitä että olen/olemme rakastuneet kuin uudelleen me vanhemmat. Toki tässä nyt sitten elää se raskautumisen mahdollisuus..

Ruusunjuuripillereitä hankin jo alkuvuodesta ihan vain yleisväsymykseen. Vaikutus oli huomattava, varsinkin alkuun. Seksihaluihin myös. Nyt en enää syö niitä päivittäin, otan silloin kuin muistan, mutta olen paljon paljon parempi vaimo nyt. Uskoakseni myös parempi äiti ja työkaveri.

Nyt vaan toivoisin että en tulisi raskaaksi ja voisin jatkaa tätä ihanaa elämää loputtomiin...

(tiedän että joku ehdottaa kohta kondomin käyttöä mutta se jos mikä vie minulta halut, varsinkin tässä elämäntilanteessa)

Vierailija
4/5 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

himot hukassa (kohta 4 lasta). mutta kun on imetys loppunut ja muutenkin vvauvan kanssa alannut helpottaan, on halutkin pikkuhiljaa palautunut.

vauva-aika on kärvistelty ja enimmäkseen olen antanut suuhoitoa miehelle, mutta kun on elämä kotona muuten helpottanut on halutkin palautunut.

yhdelle puolitutulle oli kyllä käynyt niin että synnytyksen jälkeen ei joku hormoni taso ollutkaan noussut takaisin niinkuin olisi pitänyt ja se aiheutti haluttomuutta. jotain lääkettä se söi kuurin ja taas rupes hommat pelittään.

ehkä kannattais puhua lekurillekkin.

Vierailija
5/5 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko niistä olisi apua, vaikka edes väsymykseen!! ;D

Kiitos vinkistä!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi