Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makoileeko teidän anopit teidän parisängyssä ilman että se on pedattu?

Vierailija
23.07.2009 |

Esim jos on hoitamassa lasta ja nukuttaa sen siihen parisänkyyn. Meillä oli käynyt näin. Ei eilen ehditty petata sänkyä aamulla ja niin siinä sitten oli anoppi nukkunut lapsen kanssa päivävaatteilla meidän lakanoissa kun ei ollut vissiin viitsinyt päiväpeitettä siihen laittaa. Piti laittaa illalla lakanat vaihtoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopistahan voi tarttua vaikka mitä niihin teidän lakanoihin. Käy nyt varmuuden vuoksi ostamassa myös uudet patjat.

Vierailija
2/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku syyhykuppasyfilis?

Ymmärrän ettei se ole hirveän kivaa kun anoppi lakanoissa nukuttaa SINUN lapsesi... mutta jotain rajaa. Et itsekään järin siisti ollut kun et petiä petannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa anoppi nukutti lapsen pinnasänkyyn ja jäi itse nukkumaan sänkyymme siihen viereen kun ei uskaltanut jättää lasta yksin huoneeseen nukkumaan.

Ei vaihdettu lakanoita eikä muutenkaan edes ajateltu vetää palkokasvia nenään asiasta.

Vierailija
4/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopistahan voi tarttua vaikka mitä niihin teidän lakanoihin. Käy nyt varmuuden vuoksi ostamassa myös uudet patjat.

Oli kyllä edellisenä päivänä viitsinyt petata sängyn. Meillä aamulla aina vähän kiire. Liekö sitten näin ilmoittanut ettei hän ole tänne sängyjä petaamaan tullut.

t. ap

Vierailija
5/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minun anoppi, mutta miehen kyllä :-) Eikä kyllä haittais vaikka oma anoppikin makoilisi.

Olisiko eri juttu jos makoilija olisi ollut miehesi anoppi? Olisiko palko mennyt nenuun silloin?

Vierailija
6/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makoilisi, saisin slaagin. Anoppini meinaan kuoli vajaa kaksi vuotta sitten.

Ja varmaan tollasen jälkeen vaihtaisin lakanat, peitot, patjat, tyynyt.. :D Sängynkin ehkä.

Vierailija
7/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis aikuinen ihminen tajuavan ettei sänkyyn mennä päivävaatteilla kun lapsetkin sen tietävät ja vielä toisen sänkyyn. Ällöttää myös kun anoppi luulee että jos joku vieras on ollut heillä yötä ja käyttänyt lakanoita yhden kerran niin niitä ei tarvi pestä vaan ne voi antaa esim meidän käyttöön. Sanoo vaan että ne on ollut yhden yön Tepolla ja Tellervolla niin en viitsinyt teille uusia laittaa. Kaipa se sitten ajatteli että voi mennä meidänkin sänkyyn makoilemaan ihan tuosta vaan.

Vierailija
8/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua yhtään. Menikö anoppi ulkovaatteilla siihen sänkyyn? Eli tuliko sinne jotain hiekkaa ja likaa?

Vai menikö ihan sisähousuissa ja paidassa? Ei kai niistä nyt mitään likaa tule :D

Huhheijaa tätä menoa täällä.

Vierailija
9/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua yhtään. Menikö anoppi ulkovaatteilla siihen sänkyyn? Eli tuliko sinne jotain hiekkaa ja likaa? Vai menikö ihan sisähousuissa ja paidassa? Ei kai niistä nyt mitään likaa tule :D Huhheijaa tätä menoa täällä.

Eli meni ulkovaatteilla. Sitä en tiedä oliko vielä kengätkin jalassa. Ja oli heikkaa sängyssä.

Vierailija
10/10 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa toivoisin, että olisikin meillä joskus hoitamassa lapsia. Mutta en voi kuvitella tilannetta että makoilis meidän parisängyssä. En usko, että makoilee omassa kodissaankaan, on sen verran tiukka kodin ulkonäöstä ja siisteydestä.

Ei makoile mieheni anoppikaan. Olisit tyytyväinen, että mummot haluaa hoitaa lapsenlapsiaan (kaikesta sitä ihmiset valittaa :O)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme