Hyijjj yöööök, joku on antanut lapselleen nimeksi Emmanuela!
Kommentit (8)
ihan tavallinen nimi, ehkei suomessa mutta muualla. Emma, Emmanuelle, Manuela, Emmanuela...nimiä kaikki, turha tollasesta on pultteja ottaa.
... kun ekana nimestä tulee mieleen (tunnettu) erotiikkakirja-/elokuvasarja nimeltä Emmanuelle...:)
Hyräilen tässä juuri tunnuslaulua mielessäni.
kun ala-asteella mentiin kaverin kotiin iltapäivällä ja kaverin (alkoholisti) isä katseli tuota Emmanuellea nauhalta. Pyysi meitä katsomaan kanssaan.
... nimestä tulee mieleen (tunnettu) erotiikkakirja-/elokuvasarja nimeltä Emmanuelle...:)
mutta olen kuitenkin nähnyt Emmanuelle-leffoja. Itse asiassa olen niiden lisäksi nähnyt vain pari Ruotsalaista leffaa, Ridskolan ja joku muu samantyyppinen. Eli kyllä minullakin kovasti tuosta Emmanuelasta tulee seksi mieleen.
Olenkohan hieman pervo, kun ekana nimestä tulee mieleen (tunnettu) erotiikkakirja-/elokuvasarja nimeltä Emmanuelle...:)
Yyh. Onko sen veli Emmanuel?
Mä tiedän sisarukset, tyttö on Bastienne ja veli Bastian!
Että jatkossa teilataan kaikki ne, jotka ahdistuvat muiden ihmisten nimivalinnoista.
Erityisesti lehti-ilmoituksista bongatuista omituisuuksista on turha tulla aukomaan tälle palstalle, sillä jokainen nimeää lapsensa haluamallaan tavalla, jos vaan vrk suo.
...pervo, kun ekana nimestä tulee mieleen (tunnettu) erotiikkakirja-/elokuvasarja nimeltä Emmanuelle...:)