Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos näet pariskunnan, vaimo esim 150 cm pitkä ja mies 195 cm pitkä?

Vierailija
22.07.2009 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et se pitkä hujoppi mies ei kestä tasa-arvosta naista rinnalleen, vaan haluaa pienen jopa lapsenomaisen "huollettavan" lapsinaisen, jotta oma miehinen ego pönkittyisi..

tasa-arvon kanssa :-D ei se tasa-arvoisuus tarkoita tasapituisuutta. Kylläpäs täällä taas ihmisten käsittämätön tyhmyys loistaa.

Vierailija
2/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin, jossa nainen oli arviolta 140 cm pitkä ja mies lähemmäs 200 cm. Harvoin ajattelen mitään vastaantulevista, mutta myönnetään, että kävi mielessä miten harrastavat seksiä.

Seuraavaksi tuli mieleen miten keittiö on järjestetty, jotta on molemmille ergonominen ja mille korkeudelle hoitopöytä laitetaan. (Nainen oli siis raskaana.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajattelen niistä, jotka ottaa aasialaisen vaimon

Vierailija
4/30 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on ollut, että hyvin pitkät miehet toivovat rinnalleen pitkää naista. Eivät tietenkään kaikki, mutta oletan silti jostain syystä, että useimmat.

Vierailija
5/30 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa tässä on se, että on suuri todennäköisyys että lapsistamme (4 kpl) kasvaa ainakin itseäni pidempiä (159 cm). Kaikki lapsemme ovat muuten olleet syntyessään normaalikokoisia, n. 52 cm ja 3500 g. Ja tulleet ihan normaaliajassa.

Minä 164cm ja mies 190 cm ja ajattelin, että tyttärestämme tulisi pitkä. On nyt 14v ja jää todennäköisesti minua lyhemmäksi :-(

Vierailija
6/30 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, eipä minulla ja miehelläni olekaan niin hirveä tuo pituusero (vain 25cm)... : )

Vierailija
7/30 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noi ihanat pitkät miehet nai noita pätkiä? Ja ihmettelen kun mun perässäni taasen juoksee 160cm miehiä :( Olen itse 180cm nainen

Vierailija
8/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et se pitkä hujoppi mies ei kestä tasa-arvosta naista rinnalleen, vaan haluaa pienen jopa lapsenomaisen "huollettavan" lapsinaisen, jotta oma miehinen ego pönkittyisi..

Vierailija
9/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi heidän mahkujaan pärjätä eukokannon mm-kilpailuissa. Veikkailisin tovin sijoitusta. Sitten miettisin tilannetta, jossa ukko heittelisi eukkoa kuin jauhopussia. Just tosiaan voisi viskata tosta vaan uunin päälle tms. Seksiasennto ehkä kolmantena mietintämyssyyn. Jos mies vaikka saarnaajana makaisi päällä, niin se nainenhan ylettyisi samalla nuoleskelemaan sen miehen napaa :-// Kääks!

Vierailija
10/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mummini oli n. 150 cm ja isoisäni oli yli 2 metriä pitkä. Mummi oli muutenkin sellainen pieni nainen ja isoisä ei ollut mikään "kukkakeppi".

-Entinen äidinkielen opettajani oli myöskin n. 150 cm ja hänen miehensä reippaasti yli 2 metrinen. Ja hänen opettaja miehensä ei myöskään ollut mikään kukkakeppi.

-Serkkuni on n. 150 cm ja hänen miehensä on n. 2 metrinen kukkakeppi.

Vierailija
11/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisona kukkakeppi? Eihän me kai missään herbaariossa palstailla?

Vierailija
12/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin seksiongelmia, raskausongelmia

Vai luuletko että sen 150 cm naisen raskaus on helpompi jos sillä on 165 cm mies?

Vierailija
13/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samaa pituusluokkaa oleva mies pystyy paremmin eläytymään naisen raskauteen ja sen henkiseen uuvuttavuuteen. Ovat ikään kuin samalla aalto"pituudella" tällöin.

Vierailija
14/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se vaimo aika kainaloinen miehelle, mutta tuskin ne pituuksien takia yhdessä on.

Vierailija
15/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä samaa pituusluokkaa oleva mies pystyy paremmin eläytymään naisen raskauteen ja sen henkiseen uuvuttavuuteen. Ovat ikään kuin samalla aalto"pituudella" tällöin.

Vierailija
16/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on usein se ongelma, että vauva ei pysty kasvamaan "geeniensä mukaisesti" kohdussa ja synnytys käynnistyy herkästi ennen laskettu aikaa. Synnytysongelmat tietysti myös tavallisia.

vrt. chihuahua paritetaan jonkun saksanpaimenkoiran kanssa.

mietin seksiongelmia, raskausongelmia

Ei kai ne "raskausongelmat" siitä miehen pituudesta ole kiinni? Vai luuletko että sen 150 cm naisen raskaus on helpompi jos sillä on 165 cm mies?

Vierailija
17/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 4,5 kiloa ja 54 senttiä vauvaa pienessä hennossa varressa.

No isä oli just sellainen 2-metrinen korsto, joten ei se yllätys ollut että vauva on iso.

Vierailija
18/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on vain muutaman sentin minua pitempi, ja on niin sopivalla korkeudella pussattavaksi. :)

Vierailija
19/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta on joku hukkapätkä vienyt miehen :)

Vierailija
20/30 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa tässä on se, että on suuri todennäköisyys että lapsistamme (4 kpl) kasvaa ainakin itseäni pidempiä (159 cm). Kaikki lapsemme ovat muuten olleet syntyessään normaalikokoisia, n. 52 cm ja 3500 g. Ja tulleet ihan normaaliajassa.

Seksielämämme on loistavaa, mieheni suorastaan palvoo ja haluaa minua edelleen, 10 vuoden yhdessäolon ja 4 lapsen jälkeen. Hän muuten sanoi seurustelumme alussa, ettei olisi voinut kuvitellakkaan itselleen pitkää naista, hänen mielestään pitkät ja isot naiset eivät ole naisellisia, eikä hänen mielestään olisi ollut mukavaa jos nainen olisi tuijottanut häntä silmiin samalta korkeudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi