Muita eskariin lähtijöiden vauvakuumeilevia äitejä?
Meillä toiveissa vielä kolmas napero ja esikoinen siis lähdössä nyt eskaritaipaleelle ja vuoden päästä kouluun. Ollaan ajateltu, että tämä jos mikä olisi hyvä ajankohta yrittää vielä sitä kolmatta (meille ehdottomasti viimeistä) ja samalla antaa kahdelle ensimmäiselle pehmeä alku koulutaipaleelle äidin ollessa kotona :)
Eihän sitä koskaan tiedä, suodaanko sitä kolmatta ylipäätään enää, mutta järjen ja tunteiden(kin) kannalta tämä tuntuu juuri nyt sopivalta!
Kommentit (7)
että vieläkö lapsia lisää?
Lapsia oli 4v, 3v ja tuo vastasyntynyt. Vastasin heti että aion saada vauvan kun ensimmäinen aloittaa koulunsa. Lapsia olikin sitten neljä, vanhin ekaluokkalainen, täytti marraskuun lopulla 7v ja vauva syntyi helmikuun alussa. Saatettiin nuorimpien kanssa yksi kouluun ja toinen eskariin. Oli hyvä olla ensimmäisen kanssa kotona, sisarukset puolestaan näkivät koululaisen lähtevän koulutielle ja tekemässä läksyjään, joten ei ihme kun neljäs lapsi ilmoitti aikanaan koulunaloituksessa, ettei minun tarvitse tulla kouluun ensimmäisenä päivänä. Tosi reipas.
Vauvakuumetta ilmassa. Jospa sitten, kun kuopus aloittaa koulun.
Hulluhan minä, mutta vauvat on IHANIA :)
että neljännen lapsen ollessa 6,5v saimme vielä kaksi pienehköllä ikäerolla, vanhimman ollessa 17v kun nuorin syntyi. Nuorin tuli tädiksi 6-vuotiaana.
Nyt jatkuu vauvat lastenlapsissa, ihanaa olla vauvatouhuissa näinkin mukana. Omassa työssänikin olen saanut hoidella vastasyntyneitä ja välillä isompiakin lapsia ja aina vaan jaksaa ihastella näitä pieniä.
en tiedä, mutta olemme miettineet asiaa, sillä koen, että nyt olisi "viimeinen" hetki saada lapsia, toiveissa toinen pienellä ikäerolla oleva pari. Eka pari 8 ja 6,5 v. Itse olen kohta 36 v.
Kun esikoinen aloitti eskarin syntyi pari kuukautta myöhemmin toinen...nyt menee ekalle ja olen kotona vauvan kanssa. Meillä toiminut erinomaisesti.
nyt sitten olen viimisilläni raskaana ja tyttö menee tokalle. Eli vuoden "myöhässä" raskauduin, mutta menee se näinkin =) nyt ei tytön tarvinnut olla kesälomalla yksin kotona. Ekalla oli iltapäiväkerhossa, nyt ei tarvii miettii sitäkään =)