Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA..MITÄ MÄ NYT TEEN......

Vierailija
22.07.2009 |

kuopus täyttää 29.10.09 3 vuotta... olin ilmoittanut työpaikalle että hoitovapaa loppuu tuolloin 29.10. Itse en muistanut tuota päivämäärää jonka olin ilmoittanut. Hain tytölle tarhapaikkaa viereisestä talosta ja tyttö sai sen ja tarkoitus olisi aloittaa 3.8. Ilmoitin töihin jo kesäkuun puolella että sain tarhapaikan ja tulisin elokuussa töihin. Silloin siihen ei sanottu juuri mitään muuta kuin että soita tossa heinäkuun alussa. kun soitin niin taas sanottiin etä soita heinäkuun polen välin jälkeen.. noh nyt kun soitin niin siellä sanottiin että vuoroja ei nyt ole tarjolla kun sopimuksessa lukee että olet lomalla 29.10. asti. Mitä hittoa mä nyt teen.. miten käy tarhapaikan? voinko viedä lapsen tarhaan ja olla sit lokakuuhun asti ilman rahaa? mitä mä teen...

Kommentit (23)

Vierailija
22/23 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tarhapaikka haettuna 1.9. lähtien, mutta lapsi menikin vasta 1.10.

Syyskuulta ilmoitimme, että lapsi on poissa koko kuun. Maksoimme tuosta kuusta muistaakseni n. 60 e:n tarhamaksun. En tiedä kuinka monta kuukautta tällä lailla olisi voinut tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lapsi on sitten jo yli 3v.kun jää uudelle äippälomalle eli putoaa minimirahalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi