Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella ahdistunut ja umpikujassa työssäni.

Vierailija
22.07.2009 |

Taantuman vuoksi tuntuu, ettei ole poispääsyä tästä tilanteesta. Uusia sopivia työpaikkoja ei vaan aukea. Työni on vakituinen ja koko ajan työmääräni kasvaa. Olen todella väsynyt. Työilmapiiri on ihan kamala ja pomo on varsinainen natsi ja todella törkeä muutenkin, hänen kanssa jutteleminen on vain pahentanut asioita.

Olen mielettömän väsynyt. Olen jopa sortunut harkitsemaan kolmatta lasta jotta jotenkin pääsisin eroon tästä tilanteesta (saisi olla kotona 3v jonka jälkeen työtilanne varmaan jo helpottaisi), mutta oikeastaan en edes tahtoisi enää lapsia, tahdon vaan pois tästä ahdistavasta työtilanteesta.

Ylitöitäkin on periaatteessa "pakko" tehdä, muuten ei katsota hyvällä. Joka ikinen poissaolo saa muut juoruamaan. Olen järjestänyt lasten sairastuessa heidän hoitoaan sukulaisten ja MLL:n kautta, mutta joskus on pakko olla itsekin pois, mistä esimies suuttuu. Lisäksi kun ihmisiä jää pois ja uusia ei enää palkata niin minun työmääräni kasvaa kasvamistaan. On päiviä jolloin en selviä töistäni vaikka koko ajan puurran, tauottakin joskus, ja tällöin saan haukkuja vaikka olen puurtanut ihan mielettömät työmäärät.

Olen aiemmin ollut vastaavissa töissä muualla ja voisin sanoa tekeväni nyt noin kolmen ihmisen työt normaalin työpäivän aikana. Alunperinkin työtaakka oli mahdoton, mutta kun tästä puhun niin pomo vain vähättelee. Työ on myös haastavaa, mutta pomo pitää sitä ihan simppelinä ja helppona.

Tilanne on hirveän ahdistava, kun tuntuu ettei ulospääsyä ole. Mulla on jo ihan fyysisiakin oireita tämän vuoksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri on kamala ja työnantaja varsinainen natsi. Kannattaako tuolla enää edes yrittää sovitella työnkuvan muutoksista? Vai onko tuolla pomolla vielä joku pomo?

Voisi jo katsella uutta työpaikkaa? Kyllä niitä voi vieläkin löytyä. Työpaikkaa vaihtava voi löytää töitä helpommin kuin ensimmäistään etsivä.

Jospa aloittaisit miettimisen pienellä tauolla? Palkattoman virkavapaan saanti on kaiketi vaikeaa, mutta jos sinulla on stressioireita, voisit saada sairauslomaa.

Älä syyllisty siitä, jos sinulla on perusteltu syy olla pois töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan