Elloksen pakettien perille tulo kestää lähes kuukauden!
siis että v.tuttaa, tilasin tavaraa jo noin kuukausi sitten eikä ole vieläkään tullut vaikka oli että toimitetaan noin 10 päivän päästä!
Kommentit (6)
paketti on matkalla ja katsoin seurannasta että on jossain HUB Suomen terminaalissa, on ollut sielläkin jo 17.7 saakka... raivostuttaa!
ap.
Tapahtuma
2009-07-17 12:59 Terminal i Finland Saapunut HUB/terminaaliin
2009-07-17 12:59 Terminal i Finland Lähetys on kuljetuksessa
2009-07-16 15:47 Terminal i Finland Saapunut HUB/terminaaliin
2009-07-16 15:47 Terminal i Finland Lähetys on kuljetuksessa
2009-07-16 15:47 Terminal i Finland Lähetys on lajiteltu
2009-07-15 18:23 Posten Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä
ja palautusten kanssa samoin. Karhukirjeitä lähetetään perään, vaikka palautukset ovat aikoja sitten tehty....
kestää todella kauan nuo tilaukset ja palautukset! Muutenkin mennyt homma jotenkin hankalaksi kun ei enää paketit kulje postin kautta. Ennen olen tilannut tosi usein ellokselta mutta nykyään ei oikein innosta kun homma on muuttunut niin "vaikeaksi".
mutta viimeksi oli surkea asiakaspalvelija.
tilasin puhelimen kautta koska halusin varmistaa että kyseistä tuotetta on juuri sen kokoisena kuin haluan.
Tilasin espritin 2 tuotetta ja sanoin haluavani L-kokoisena.
tyyppi laittaa tulemaan koon 6=xxl
sitten soitin sinne ja sanoin selvällä suomenkielellä että haluan koon L.
No odotelin aikani ja sitten sieltä tuli koko 3=M
Siinä vaiheessa mulla meni hermot ja soitin tulikivenkatkuisen puhelun sinne että mitä Hitsiä sentään että eikö tosiaan siellä työntekijät tiedä mitä kokoa vastaa mikäkin tuote?
Mistä ihmeestä minä olisin voinut tietää koska en ennen ole sieltä espritin tuotteita tilannut...
Loppujen lopuksi sain sitten oikean koon ja olivat ihan hyviä tuotteita, mutta ärsytti vaan tuo asiakaspalvelu...
tilaa express toimituksella niin tulee viikonsisällä. joku häikkä siellä varmaan on kun itse kun olen tilannut normaali toimituksella niin on yl tullu n.1,5vk sisällä