Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mekko sopii pullukalle?

Vierailija
21.07.2009 |

Joku vaatekappale pitäisi löytää häihin, mutta mitä ja mistä etsiä? Tuntuu ettei mikään koskaan mahdu päälle...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle tukkisäärelle kuin mä, pitkä on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
2/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko A, O vai 8 tai päärynä -mallia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen 170cm ja hoikka. Korostan yläosaa joten mekkoni on toppimallisia ylhäältä ja leveneviä rintojen alta. Pituus tuohon polven ylä tai ala puolelle.

Vierailija
4/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta Botero-mallia. Ap

Vierailija
5/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

O+Y -malli, koska mulla on myös ladon oven levyiset hartiat..

(ei ap)

Vierailija
6/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paino on jakautunut? Vartalon parhaat kohdat?

Mulla on päärynävartalo= ylävartalo siro ja alavertalo jyhkeä. Mulle sopii yläosasta tiukka, alaspäin levenevä laskeutuva hame. Joko nilkkapituinen tai polveen/hieman polven alapuolelle ylettyvä. Mutta EI mini eikä pohkeen puoliväliin ulottuva.

Vierailija
7/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim.pohkeissa muotoa,voisit kokeilla jotakin polvipituista hametta.Yläosaa voisit kans korostaa,jos oot povekas.

Jos oot "tasapaksu" sun ei kannata ainakaan mihinkään säkkiin verhoutua.Ja korosta kasvojasi huolitellulla meikillä.Muista huulipuna!

Vierailija
8/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat, kaunismuotoiset, massu on pyöreä (kaikki läski keskivartalossa), suht timmi pylly ja hyvät sääret. pituutta 176 cm.

Mikä mekko sopii?

Vierailija
9/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärissä ei hurraamista... Varmaan mulle sopis joku a-linjainen mekko ryhdikkäästä kankaasta jossa on yläosassa jotain yksityiskohtia. Mutta mistä sellaisen löytäisi... En ole löytänyt edes niitä säkkejä.

ap

Vierailija
10/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärissä ei hurraamista... Varmaan mulle sopis joku a-linjainen mekko ryhdikkäästä kankaasta jossa on yläosassa jotain yksityiskohtia. Mutta mistä sellaisen löytäisi... En ole löytänyt edes niitä säkkejä.

ap

Nyt on hankala aika etsiä mekkoja, kun sesonki oli touko-kesäkuussa. Täyteläiselle vartalolle sopii laskeutuvat materiaalit eikä jäykkä kangas. Kannattaa kokeilla kangasta, jossa on huomiota herättäviä kuvioita tai sitten yksiväristä höystettynä isoilla selkeillä koruilla.

http://www.ellos.fi/ListPage/Category.aspx?CategoryId=34938

Vierailija
11/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat, kaunismuotoiset, massu on pyöreä (kaikki läski keskivartalossa), suht timmi pylly ja hyvät sääret. pituutta 176 cm.

Mikä mekko sopii?

-kietaisumekko

-empirelinjainen mekko tai tiputettu vyötärö EI vyötäröä korostava esim. kapea vyö ei sovi

-v-aukkoinen mekko (ei röyhelöitä yläosaan)

-graafiset kuviot kankaassa

-tarpeeksi lyhyt jotta sääret näkyvät

Vierailija
12/12 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kietaisumalleja, empiremallia, V-aukkoisia, suht lyhyitä, korostan siis tissejä ja sääriä.

Muutama sellainen kietaisutunikakin löytyy, jossa on isoja graafisia kuvioita. Niiden alla pidän jotain muotoon leikauttua tummaa pitkää toppia. Ja alaosassa joko tummia perusfarkkuja (ei löysiä) tai pitkää farkkuhametta, jossa pitkä halkio (niiden alla pikimustat sukkikset tai legginsit). Ne ei oo juhliin vaan töihin (olen luokanopettaja).

t: se 176 cm pyöreä

Mikä mekko sopii?

-kietaisumekko

-empirelinjainen mekko tai tiputettu vyötärö EI vyötäröä korostava esim. kapea vyö ei sovi

-v-aukkoinen mekko (ei röyhelöitä yläosaan)

-graafiset kuviot kankaassa

-tarpeeksi lyhyt jotta sääret näkyvät