Hammaslääkäri ei suostunut puuduttamaan koska olen raskaana.
Mitä vittua, maksavan asiakkaan kuuluu saada sitä mitä tilaa ja kai se on minun asiani päättää siitä mille aineille altistan sikiöni. Ei onneksi sattunut, mutta jos olis sattunut yhtään, siitä hammaslääkärin tuolista olisin lähtenyt vaikka sylki-imuri kauluksessa jos puuudutusta en olisi siltikään saanut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä en yleensä huoli puudutusta, ellei ole ihan pakko, kuten viisureiden poistossa.
Kauhea o_O
Itse en anna porata yhtään, jos ei puuduteta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua, maksavan asiakkaan kuuluu saada sitä mitä tilaa ja kai se on minun asiani päättää siitä mille aineille altistan sikiöni. Ei onneksi sattunut, mutta jos olis sattunut yhtään, siitä hammaslääkärin tuolista olisin lähtenyt vaikka sylki-imuri kauluksessa jos puuudutusta en olisi siltikään saanut.
Lääkäri on vastuussa antamastaan hoidosta, maksoi potilas siitä tai ei. Siitä huolimatta vaikka potilas olisikin vaatimalla vaatinut jotain hoitoa. Jos puudutus aiheuttaa komplikaatioita, ja vaikka potilas olisi sen vaatinut, on lääkäri vastuussa siitä.
Aika paksua valhetta sulta Ap. Hammaslääkäreillä on myös sellaista puudutusainetta, mikä sopii raskaana oleville. Aivan varmasti laittavat sitä, jos tarve.
Kävitkö ap hoidossa jossakin Venäjän maaseudulla vai? T: hammaslääkäri
Asiakas ei ole aina oikeassa. Asiakkaan annetaan ymmärtää olevansa oikeassa, mutta oikeasti on väärässä.