Miten ratkaista tämä seksiongelma?
Mieheni ei saa minua värisemään yhtään. En pääse siitä yli enkä ympäri, että hänen olisi oltava normaalipainoinen, jotta minua alkaisi taas kiinnostamaan. Meillä on lapsiakin.
Puheyhteys toimii muuten, mutta tästä asiasta en ole sanonut suoraan, että ongelma liittyy näin voimakkaasti hänen haluttavuuteensa. Olen kyllä suositellut laihduttamista. Henkisellä puolella meillä ei ole muita ongelmia kuin se, että mieheni nalkuttaa ja ärtyy liian helposti ja siksi epäilenkin, että rakastankohan häntä loppujenlopuksi ollenkaan? Ei ole väkivaltainen eikä uhkaile, mutta on sellainen tyytymätön.
Neuvoja ja kokemuksia? Perheenisänä hän on mainio. Kykenenköhän joskus rakastamaan miestäni puolisonakin?
Kommentit (3)
ja henkisesti ei. Annan mutta en koe saavani vastinetta. Mies on kyllä hellä. Haluaisin enemmän silmäniloa ja luonnetta seksiin.
ap
ja olen neuvoton asian kanssa. seksi on periaatteessa hyvää, mutta se esteettinen kiihotus puuttuu, mikä haittaa mentaalipuolta.
onko miehesi ollut normaalipainoinen aiemmin? Onko seksi muuten tyydyttävää (sinulle siis)?