Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväperhe eroaa - mies pettää

Vierailija
21.07.2009 |

Kiukuttaa niin kamalasti! Paras ystäväni on tilanteessa, johon ei olisi itse halunnut. Mies lähti kotoa ja avioero on tulossa. Mies kieltää suhteen heidän ystäväperheen vaimon kanssa, mutta tosi moni on nähnyt heidät yhdessä läheisissä merkeissä. Tämän heidän ystäväperheen mies ei tiedä siitä, että vaimonsa on sekaantunut toisen perheen avioliittoon. Mua kiukuttaa ja surettaa tämän oman ystäväni puolesta, että tekisi mieli laittaa nimetön sähköposti tälle miehelle ja kertoa mikä h***ra tämän vaimo on! Oma ystäväni, siis tämä petetty, luuli tämän vaimon olevan heidän hyvä ystävä ja kävivät yhdessä kävelylenkeillä jne. Ja nyt on käynyt ilmi, että kaikki heille kotiin tulemiset ovat olleet vain tämän ystäväni miehen tapaamisen vuoksi. Niin härskiä! Tässä on nyt menossa ystäväni talo myyntiin ja soppaan liittyy vielä yhteensä 6 lasta.

Mua kiukuttaa nyt ihan kamalasti. Ystäväni joutuu muuttamaan pois kodistaan vasten tahtoaan ja koko hänen elämänsä hajoaa. Ymmärtäisin tämän, jos erosta olisi päätetty yhdessä, mutta ystävälleni lähinnä ilmoitettiin asiasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystäväsi puolella, niin sinun kuuluukin.

Muista kuitenkin että asioilla on aina kaksi puolta. Kukaan ei lähde vilkuilemaan aidan toisella puolelle jos kotona on kaikki hyvin. Koskee ihan kaikkia osapuolia.

Vierailija
2/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystäväsi puolella, niin sinun kuuluukin. Muista kuitenkin että asioilla on aina kaksi puolta. Kukaan ei lähde vilkuilemaan aidan toisella puolelle jos kotona on kaikki hyvin. Koskee ihan kaikkia osapuolia.

Todella naivi ajatus. On vain olemassa miehiä ja naisia, jotka pettävät, koska heillä ei ole "kaikki kotona". Kumppanissa ja parisuhteessa ei syy aina piile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta, että ei petä jos kotona on kaikki hyvin. On varmasti paljon sellaisia ihmisiä jotka pettää vaikka kotona kaikki olisikin vallan mainiosti...esim. silkasta seikkailunhalusta.

Vierailija
4/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei silti oikeuta kohtelemaan toista ihmistä tuolla tavalla. Tämä mies ei ollut edes ottanut mitään epäkohtia koskaan puheeksi ja ystäväni luuli, että kaikki oli hyvin.

Kaikista pahinta ystävälleni oli kai se, että miehensä työkaverikin tiesi tulevasta erosta ennen kuin ystäväni.

Vierailija
5/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa suhdettaan!! En ymmärrä tuollaista käytöstä:(

t. ei ap, mutta eräs, jonka mehen työkaveri oli myös niiiiiiiiiiiiiin ystävää kun vain olla voi ja nykyään tuolla naikkosella on "suhde" mieheni kanssa...ja minä varmaankin olen kaikkeen se syypää?!:O

Vierailija
6/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin sille muijalle joka oli ystävän miehen kanssa ja haukuin sen ihan pystyyn, sen jälkeen soitin sen muijan miehelle ja kerroin missä sen akka menee ja kenen kanssa, mikä on hommman nimi.

Helkutti mikä sota ja polemiikki siitä syntyi, puhelinlangat laulo ja aika katkeraan sävyyn.

Nyt on tilanne se että, routa ajoi sian kotiin ja valitettavasti ystävä sen sian takaisin huoli. Toisessa perheessä ei tietääkseni ole sopua vielä tehty.

Vierailija
7/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sano syyks ku kysyin että miks petti: "kotona meni liian hyvin, piti saada jännitystä elämään".

Että kotona voi kyllä olla asiat vallan hyvin ja silti petetään!

Vierailija
8/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä toinen nainen on huo*a, mutta eroava aviomies ei tehnyt mitään väärää?!

Jos hän ei olisi pettänyt tämän naisen kanssa niin hän olisi varmasti pettänyt jonkun toisen kanssa. Ystäväsi pitäisi olla iloinen, että pääsee tuollaisesta saastasta eroon. Ketään ei voi pakottaa olla sellaisen kanssa josta ei pidä tai rakasta, joten ero olisi voinut tulla muutenkin.

Vierailija
9/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei puuttuisi toisten asioihin. "viestintuoja tapetaan"...

Vierailija
10/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lähde vilkuilemaan aidan toisella puolelle jos kotona on kaikki hyvin. Koskee ihan kaikkia osapuolia.

Loppujen lopuksi melko harvoissa tapauksissa pettämisen syynä on se, että kotona olisi ongelmia tai parisuhde menisi huonosti. nuo ovat niitä pettämisen seurauksia, eivät syitä.

Kyllä minä väitän että suurin osa pettää ihan huolimatta siitä että rakastaa puolisoaan ja parisuhteessa menee hyvin.

Vierailija
11/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se että kotona ei ole kaikki hyvin ei ole mikään lieventävä asianhaara joka tekisi pettämisen jotenkin hyväksytymmäksi. Aikuinen ihminen, mies tai nainen, ottaa vastuuta parisuhteestaan ja etsii muita selviytymis- ja ratkaisukeinoja huonoon suhteeseen kuin pettämisen. Jos keskustelu, ulkopuolinen ammattiapu ja ajan kuluminen eivät auta, niin eroaminen on toiselle osapuolelle reilumpi ratkaisu kuin se että lähtee pettämään kumppaniaan. Vastuunottoa kehiin ihmiset, etenkin jos olette lasten vanhempia! Ja vielä siitä kumpi on syyllisempi, pettäjä vai se kenen kanssa pettää... Jos mieheni pettää minua, niin pidän vastuussa ennenkaikkea häntä. Hän on vastuussa omasta käyttäytymisestään paitsi itselleen niin myös minulle ja lapsillemme. Toinen nainen ei siin minulta saa osakseen sen erikoisempaa kiinnostusta, miehelleni olisin vihainen hänen tekemästään ratkaisusta.

Vierailija
12/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niissä huorissa, jotka miehiä pettämään houkuttelevat. Toivottavasti ap koet ystäväsi kohtalon ja sun mies jää kiinni teidän makuuhuoneessa jonkun "huoran" kanssa.

Vierailija
14/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan haluaisi vain että kaikki asian osapuolet olisivat tietoisia tilanteesta tämän toisen naisen aviomies mukaan lukien.

Vierailija
15/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen tiedän, että itse otin vuosia monen monet epäkohdat esille. Mutta mieheni ei välittänyt. Toisin sanoen - meni yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Eli voisi kai sanoa, että hän "luuli, että kaikki on hyvin".

Vasta kun olin lähtemässä, hän heräsi tajuamaan, että helkkari, tuo muija ottaa ja lähtee ihan totta. Ja onneksi mulla on niin saakutin hyvä ja jalat maassa oleva anoppi, että pani poikaansa puhtia muuttua siitä tosi itsekkäästä äijästä myös perheensä huomion ottavaksi aviomieheksi.

Jäin ja annoin miehelle mahdollisuuden muuttua. Ja siitä on nyt sen verran kulunut, että alan jo uskoa, että lähtökuuri tepsi.

Mutta se ei silti oikeuta kohtelemaan toista ihmistä tuolla tavalla. Tämä mies ei ollut edes ottanut mitään epäkohtia koskaan puheeksi ja ystäväni luuli, että kaikki oli hyvin. Kaikista pahinta ystävälleni oli kai se, että miehensä työkaverikin tiesi tulevasta erosta ennen kuin ystäväni.

Vierailija
16/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja sinä sitten olet varmaan kaikkien kaveri vieläkin. Älä naurata. Jos juttusi on tosi, niin kaverisi kuin tämän mies ja myös tuo toinen aviopari on pyyhkäissyt sinut pois heidän maailmansa kartalta.

Olet sinä melkoinen vekkuli

Mä soitin sille muijalle joka oli ystävän miehen kanssa ja haukuin sen ihan pystyyn, sen jälkeen soitin sen muijan miehelle ja kerroin missä sen akka menee ja kenen kanssa, mikä on hommman nimi. Helkutti mikä sota ja polemiikki siitä syntyi, puhelinlangat laulo ja aika katkeraan sävyyn. Nyt on tilanne se että, routa ajoi sian kotiin ja valitettavasti ystävä sen sian takaisin huoli. Toisessa perheessä ei tietääkseni ole sopua vielä tehty.

Vierailija
17/26 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mitä tekstiä! Sulla ei oikeasti taida olla lääkitys ihan kohdallaan! Jos sä olet tollainen ihan livenäkin, se taitaa olla sun mies joka huorissa käy. Mä en tuollaista skitsoilua katsoisi hetkeäkään!

Mulla ei ole mitään sympatiaa ystäväni miestä kohtaan, sillä hän teki tosi sikamaisesti! Yhtä vähän mulla on sympatiaa sitä toista muijaa kohtaan. Hänellä tilanne on nyt vain se, että hän tietää yhdessä tän sian kanssa rikkoneensa heidän perheen, mutta hänen oma miehensä on vielä autaan tietämätön asiasta, ja hän voi mennä iltaisin kotiinsa ja ajatella että kaikki on vielä hyvin.

vaan niissä huorissa, jotka miehiä pettämään houkuttelevat. Toivottavasti ap koet ystäväsi kohtalon ja sun mies jää kiinni teidän makuuhuoneessa jonkun "huoran" kanssa.

Vierailija
18/26 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja sinä sitten olet varmaan kaikkien kaveri vieläkin. Älä naurata. Jos juttusi on tosi, niin kaverisi kuin tämän mies ja myös tuo toinen aviopari on pyyhkäissyt sinut pois heidän maailmansa kartalta. Olet sinä melkoinen vekkuli

Mä soitin sille muijalle joka oli ystävän miehen kanssa ja haukuin sen ihan pystyyn, sen jälkeen soitin sen muijan miehelle ja kerroin missä sen akka menee ja kenen kanssa, mikä on hommman nimi. Helkutti mikä sota ja polemiikki siitä syntyi, puhelinlangat laulo ja aika katkeraan sävyyn. Nyt on tilanne se että, routa ajoi sian kotiin ja valitettavasti ystävä sen sian takaisin huoli. Toisessa perheessä ei tietääkseni ole sopua vielä tehty.

Ystäväni kanssa olen vielä hyvissä väleissä. Sen miehestä en tiedä, mutta ihan sama, en arvosta sitä tippaakaan. Ystäväni pyysi nimenomaan mua soittamaan tän toiseen perheen eukolle, ja ihan mielelläni sen tein, pikkuhiprakassa kielenkannat laulo oikein hyvin.

Asuvat pikkukaupungissa ja mä en siis ole ikinä edes nähnyt tätä toista perhettä, meillä on välimatkaa 150 kilsaa. Ystävä oli kuullut että tällä toisella perheellä on "vähän vaikeaa" :D

Vierailija
19/26 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ati kaikkea sitä tulee tehtyä hiprakassa. Sinä et siis tunne mitään-ketään, mutta menet ja soittelet juttuja, jotka olet kuullut kolmannelta osapuolelta. Hyi helvetti.

joo, ja sinä sitten olet varmaan kaikkien kaveri vieläkin. Älä naurata. Jos juttusi on tosi, niin kaverisi kuin tämän mies ja myös tuo toinen aviopari on pyyhkäissyt sinut pois heidän maailmansa kartalta. Olet sinä melkoinen vekkuli

Ystäväni kanssa olen vielä hyvissä väleissä. Sen miehestä en tiedä, mutta ihan sama, en arvosta sitä tippaakaan. Ystäväni pyysi nimenomaan mua soittamaan tän toiseen perheen eukolle, ja ihan mielelläni sen tein, pikkuhiprakassa kielenkannat laulo oikein hyvin. Asuvat pikkukaupungissa ja mä en siis ole ikinä edes nähnyt tätä toista perhettä, meillä on välimatkaa 150 kilsaa. Ystävä oli kuullut että tällä toisella perheellä on "vähän vaikeaa" :D

Vierailija
20/26 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itsekin vajavainen!

Petin itse, koska pahoja ongelmia ihan itselläni!

Puolisossa ei mitään vikaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän