Mä sekstailin unissani Horation kanssa
Kommentit (16)
Mutta sattuuhan noita, itse näin hyvinkin eroottista unta Pieni talo preerialla -sarjan Dr. Bakerista :-D
Olettehan huomannu että sillä on ihquu ripsarii..
T: Dr. Bakerista unelmoinut tyttö :-D
Sehän olisikin suht pantava setä ;)
toi olis varmaan mun pahin painajainen. voittais jopa se kauhu-unen kun harrastin seksiä Kimi Räikkösen kanssa. Se oli kyllä kamalin uni tän astisen elämäni aikana.
muuten jäi olennainen osa Horatiosta pois. On nimittäin ukkelilla miehekäs ääni, oli ripsaria tai ei.
Seinää vasten pystyssä vielä. Ajattelin jo unessa, että loistava saavutus Sedulta ollakseen semmonen pätkä..
näin viime yönä ihan samaa unta! olin ihan päättömän rakastunut tyyppiin vaikka todellisuudessa en voi ymmärtää mikä siinä on niin ihanaa:D:D
muuten jäi olennainen osa Horatiosta pois. On nimittäin ukkelilla miehekäs ääni, oli ripsaria tai ei.
Niin totta!!
Mitä se teki siinä unessa, kun sarjassa se vaan tuijottaa kaukaisuuteen ja hypistelee aurinkolaseja..? Ja on näyttävinään hyvältä :O
ajattelin että tuon paapan kanssa en sitä tekis... Grissom se on enemmän mun makuun ;-)
Mutta sattuuhan noita, itse näin hyvinkin eroottista unta Pieni talo preerialla -sarjan Dr. Bakerista :-D