Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN VIIKOT 30 & 31

21.07.2009 |

Tässäpä meille uutta pinoa:)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, et nyt täällä on ovis, vihloo vasemmalta puolelta ja limaa, sitä taas on runsaasti. Oli vaan outoa, kun oli veriviiruja mukana? Johtuiskohan eilisestä touhuilusta, tiedä sitä sitten..

Jospa sitä huomena taas heiluttelisi peittoa ja sitten toivottaisiin parasta.

Kukas seuraavaksi saisi kisun jälkeen plussan meidän pinoon, useampi olisi aina mallikkaampi :)

Joten, kaikille plussatuulia!

-Toivottu3mas 13/29? yk1

Vierailija
2/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa uhkaavasti lähestyä loppua. Oishan tässä vielä lomaillut, mutta ei nyt vielä järisyttävästi ahdista töiden alku.

Eewokille rutistusta!

Piinaviikkoa elellään, tosin eipä ole täällä kovasti toivoa plussasta (no ainahan sitä kuitenkin vähän), mutta siis lepokiertona tätä vielä ajatellaan. En tiedä oikeastaan olenko tässä kierrossa vielä ovuloinutkaan. Oli mulla jotain tuntemuksia kp13, mutta lima puolta on riittänyt väriskaaloissa runsaammin kuin yleensä. mitähän sekin merkitsee, ei kaiten mitään merkittävää. Hyvillä mielillä tässä kuitenkin ollaan.

Olen ihan fiiliksissä kisun plussasta, nyt lisää niitä tähän pinoon!!!

Jemppistä rouvat!

minnis kp23/28 en nyt ole ihan sata saletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukiertoa mennään, mutta täti tulossa tänään tai huomenna viimeistään. Toivottavasti ensi kierrossa paremmalla onnella:) Harmi, että loma menee nyt tädistä kärsiessä.

Oli tarkoitus olla vauvan kanssa kotona kun esikoinen menee kouluun, kai se pitäisi alkaa miettiä muitakin vaihtoehtoja, jos ei tärppää. Onneksi pari kiekkaa vielä aikaa yrittää.

Onnea meille kaikille:)

Vierailija
4/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat on lomailtu ja työhön olen palannut. Lomalla tuli pakollista (ja kai ihan tarpeellista) palstataukoa, sai vauvaprojekti olla poissa mielestä suurimman osan aikaa. Samalla tuli sitten kärsittyä ne yhdet pakolliset tädin vierailut keskenmenon jälkeen. Tosin raskautuminen olisi suoraankin ollut toiveissa, mutta ei niin ei.

Tuossa pikkuisen lueskelin pinoja läpi ja senpä vuoksi Kisulle lämpimät onnittelut plussasta ja tarrasukkia pienelle! Eewokille rutistus - älä anna periksi! Muillekin tädin vierailun yllättämille tsemppiä.

Meillä edelleen mennään hiukan omituisissa fiiliksissä tämän kolmannen yrittämisen tiimoilta - mies ei ole näyttänyt vihreää valoa, mutta toisaalta kuitenkin mitään ehkäisyäkään ei ole käytössä. Olemme asiasta yrittäneet keskustella, mutta mitään selvää ratkaisua ei ole syntynyt. Toisaalta edellisen plussan jälkeen mies oli ihan positiivisissa fiiliksissä, mutta enpä voinut sitäkään olla panematta merkille, että hän oli ikään kuin helpottunut kun km tuli (tai sitten itse niin tulkitsin). Tuossa pari viikko sitten oltiin ihan muissa asioissa Stokkalla ja siinä ohimennen katselin vaunuja ja yhden mallin kohdalla sanoin, että meille sitten tällaiset. Mies vain totesi, että me tilataan sitten Saksasta...ota noista sitten selvää, mutta kurjaa tässä kolmannen toivomisessa on, ettei mies kuitenkaan ole mun mielestä sataprosenttisesti mukana.

Tässä viikolla pitäisi saada peittoja heiluteltua, mies vknlopun reissussa. Mitä mieltä olette tämän sivuston ovulaatiolaskurista? Mulle antaa hedelmällisimmät päivät vasta 26.-28.7.? Eikö mene hiukan yli 30 päivän kierrolla? En ennen ole juurikaan bongaillut ovista - mutta eilen ja tänään mulla on ollut sellaisia fiiliksiä (nippailua) alavatsalla molemmilla puolilla, että saattaisi olla ovis kyseessä.

emali

kp 13/30

Vierailija
5/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..piinailijoille plussia!

Eewokille jaksuja!

emali, niin ne miehet on usein juuri tuollaisia, et ei niistä ota selvää. Vai ollaanko me naiset liian suulaita ;)Eiköhän se sit viimeistään oo kympillä mukana kun pääsette plussaamaan ja odotus etenee :)

Mä tilasin jo rtestejä valmiiksi raskauskeijusta, kun oli niin edukkaita verrattuna apteekeissa myytäviin. Sellanen riski tietty on olemassa, et ne alkaa poltteleen piinaviikolla ja testejä kuluu.. No, onhan tässä vielä aikaa, kun tätipäivät olis joskus elokuun alkupäivinä. Mun kierto ei oo ollut tänä vuonna ollenkaan säännöllinen 23-29.

-Toivottu3mas 14/29?

Vierailija
6/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jee.. Minulle taisi tarttua miehen hiiva.. :/ Olihan se tiedossa, että näin voi käydä, mutta.. Kirveli eilen aika mojovasti. :( Näin siinä voi käydä kun liian innokaasti puuhailee vauvan toivossa. Eilen piti ottaa buranaa.. joten ovulaatio sitten estyy?? Voi että tätä.. :( No, tänään ainakin tuli ovulaatioplussa. Ja tänä aamuna on oltu puuhissa. Kaipa sitä pitäisi vielä huomenna yrittää kerran. Nimittäin tässä kierrossa on mahdollisuus tähdätä juuri ovulaatioon, koska miehellä on loma, tulevasta taas ei tiedä. Joten tavallaan tämä on viimeinen kunnon mahdollisuus yrittää. Ääks, kyllä tämä tökkii ja pahasti. :( Ajattelinkin, että tämä taitaa sitten jäädä tähän jos nyt ei onnistu.

Eewokille jaksurutistus. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Samoissa ajatuksissa itsekin tällä hetkellä. Tuntuu siltä että voisi laittaa "hanskat naulaan".

Tsemppiä tähän viikkoon! :)

Kp 14/n.28, yk 22?

Vierailija
7/40 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki ja 2poj@näiti! Mäkään en oikeesti jaksas ja koko tää homma alkaa maistuun puulta:(!

Menkat alko eilen. Olihan se oletettavissakin, ku ei viime kierrossa juuri puuhailuja ollut. Oon niin kypsä laskeen päiviä ja yrittään puuhastella h-hetkellä! Monta kuukautta sitä rumbaa jakso, mut ei enään.

Nyt sit seksi-elämän avautumista (sori!). Meillä muutenkin niin, et mä oisin se aktiivisempi/halukkaampi osapuoli. Mies ei juuri aloitteita tee. Ja hän vois olla ihan hyvin vain kerran viikossa/kahdessa. Sillä touhulla ei oikeesti vauvoja tuu. Tää kaikki alkaa käydä jo vähän (itse asiassa aika kovastikin välillä) parisuhteemme päälle:(. Tosi harmillista. En oikeen tiiä, et mitä tehtäs!? Mies nyt clomeja syö, syönyt kesäkuun alusta asti. Syyskuusssa ois sit uus simppatesti. Mä nyt clomeista tauolla. Ens kierrossa pitäis taas aloittaa, mut en tiiä...

Sori omanapaisuus!!

Senny kp 2/26-28

Vierailija
8/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paholaisen... olen niin pahoillani. Lohduttomalta tuntuu. Näinköhän tulee vaan 1 plussa tähän pinoon tässä kuussa? Ai, onhan meillä vielä muutama toivo, ainakin Minni ja Mammatus olivat piinapäivillä, mitä nyt kuuluu?

Ärsyttävästi jäänyt tuo "tammivauvat 2010"-ketju pinon päällimmäiseksi, eihän siihen ole kukaan kirjoitellu pitkiin aikoihin.

Sennyn kanssa vähän sama homma (nimittäin aktiivisuudessa) eli meillä on se 1 krt/vk ihan normaali suoritus ja en luottas että sillä määrällä raskaudutaan. Me ollaan miehen kanssa yhtä passiivisia, jompikumpi sitten sen aloitteen tekee. Tän takia minua stressaa hirvittävästi ovisaika, kun PITÄIS puuhastella ennen ovista ja oviksen aikaan ja jälkeenkin vielä, ei paukut riitä. Pelkäänkin että meillä on yksinkertasesti ollut liian vähän seksiä! Gyne sano mulle viime kerralla, että kun saat ovisplussan, seuraavana päivänä yhdyntä. En uskalla jättää sen varaan, jos mahiksia puuhiin on vaan myöhään illalla. Johan se ovis on voinut olla vrk sitten. Kun sitten ollaan sekstailtu jo ovisplussapäivänä niin seuraavana päivänä ei enää olla pystytty. Eli onkohan meidän juttu kaatunut sitten siihen... vaikka ne simpat kuulemma eleleekin muutaman päivänkin... äääh, syyn tähän lapsettomuuteen kun tietäs, niin loppu oiskin helppoa.

Eilen illalla luulin että menkat alkaa kun kohtua kouristeli, mut ei näy vielä.

eewokki kp 32

Vierailija
9/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuskin muistaa kukaan, kirjoittelin joskus keväällä tänne.

Meillä ennestään eskarin aloittava ja 4-vuotias, tyttöjä molemmat. Vauvakuume minulla aivan hurja, mies ei ole vielä oikein kantaansa sanonut. Elän kuitenkin toivossa, että yritys voitaisiin aloitella nyt syksyllä.

Olisi niin ihanaa olla kotona, kun esikoinen aloittaa koulun.

Meillä on naapurissa ja omilla sisaruksilla vauvoja, joita voi onneksi käydä aina "lainaamassa", mutta olisi se oma vauva niin ihana!

Plussaonnea kaikille, jotka jo yrittävät, ja meille muille kärsivällisyyttä :-)

rusettiina

Vierailija
10/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin kirjoittaneeni pidempään yrittäneisiin, sorry jos joku juttu ei nyt kuulu tänne puolelle. Mut periaatteessa samat tarinathan tännekin pätee.

eewokki

Vierailija
11/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ne plussat on oikein menneet? Mä oon niin hullu, et luen kaikki pinot, mitä täällä vauvakuume puolella on ja tosi vähän tullut kesän aikana plussia! Mitä ihmettä..

Viimeksi kun palstailin keväällä 2007, niin plussia tuli tosi paljon. Itse plussasin silloin ekasta kierrosta kuten esikoisen kanssa. Nyt tuntuu, et ei olla oltu oikeaan aikaan ja tarpeeksi puuhissa. Mut ei tässä vielä mikään kiire ole, vaikka olisihan se nyytti ihana saada ennen kuin kakkonen täyttää kolme.

Niin ja sit kun lukee kaikki pinot, niin menee muiden nimimerkit ja kuuliset sekaisin ja ei osaa kommentoida. Yritän ryhdistäytyä :)

Kaikille siis kaikkiin pinoihin kovasti plussia, puuh!!

-Toivottu3mas 15/29?

Vierailija
12/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti-paskiainen löysi lopulta tänne tiensä.

Tekis mieli patistaa jo omia pikkusiskojakin yrittämään, tässä voi kestää aika pitkään...

Alkaako ihmiskunta kuolla sukupuuttoon kun kukaan ei plussaile?

eewokki kp 1

Vierailija
13/40 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahotteluni eevokki ja muutkin tätipirulaisen kohdanneet. Tää on pe*siistä.

Ekalla yrityskierrolla en itse ollut kotona ovisaikana ja viimeksi ei ollut mies. Tässä kierrossa sanoin jo miehelle, että mitään muuta ei saa sopia koko viikolle jonne lasken oviksen ajoittuvan:) Ei mitään pakkoseksiä kyllä huvita harrastaa, mutta kyllä tämä menkkojen alkaminen vetää mielen niin vakavaksi että.

Vierailija
14/40 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenet on sitten taas "kylvetty". "Jopa" kaksi kertaa keskiviikon aikana (ovisplussapäivä) on nyt puuhailtu; aamulla ja sitten vielä yöllä. Joten eiköhän se nyt riitä. Mies ei enää jaksanut torstaina. Joten näillä nyt mennään. Mutta kyllä on niiiin epätoivoinen fiilis, että jos ei taaskaan tärppää.. :( Tässä kierrossa tein kyllä kaikkeni oviksen aikaan, että olisi tarpeeksi pikkukavereita liikkeellä.

Tämän viikon pinossa oli juttua seksin määrästä per viikko ja mieheni sanoi myös keskiviikko yönä kun yritin vielä kerran houkututella, että kerran viikossa riittää. Kyllä siinä riitti työsarkaa, että sain suostuteltua, puuh.. ! Nyt on mitta lähes täynnä tätä yritystä ja ottaa pattiin. :/

No, eipä auta kun odottaa elokuun 5. päivään asti.

Kaikille tsemppistä! :) Ja koitetaan jaksaa.

Kp 16/n.28

Vierailija
15/40 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2poj@näiti - suht samoissa mennään - täällä kp 15 tänään eli keskikiertoa mennään ja peittoja pitäsi jaksaa heilutella. Laskurin mukaan mulla ovis olisi kyllä vasta viikonlopulla - mutta kyllä selviä ovisoireita (kai) oli jo ke ja eilen. Mies on tietysti just poissa -lähtee tänään ja tulee su. Tänään voisi vielä ehtiä ja sitten taas su, mutta voi olla, että toteutuu vain tuo su. Onneksi tuli just touhuttua tuossa tiistaina ja keskiviikkona eli mikäli ovis olisi tuolloin ollut. Keskiviikkona vielä tuli pienet päiväunet päälle eli en noussut heti pystyyn mikäli se uimareiden matkaa helpottaisi ;-) Eilen tosin jomotti oikein tuntuvasti oikealla ja pieni jomotus edelleen. Olisiko ovis siis vasta nyt? Täytyy yrittää miestä houkutella tänään vielä hommiin. Hän vain on vähän jarrutellut, niin voi olla että on "säpissä" omien sanojensa mukaan. Turhauttavaa!

emali kp 15/30

Vierailija
16/40 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Toivottu3mas jaksuja keskikiertoon ;-)

emali

Vierailija
17/40 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten jo "tiesinkin", niin se peevelin apina tuli paikalle. Mutta pitikö tulla ihan väärään aikaan. Kyllähän se näköjänsä kirpaisee, vaikka olinkin ajatellut, että lepäillään tämä kierto vielä. aina sitä kuitenkin jostain jotain pientä toivoa kehittää. No mutta täti ilmoitteli tulostaan jo kp 24 ja nyt siis tänään kp1. Mullahan on ollu kellon tarkka kierto 28, mutta nyt sitten sen ulkoisen jälkeen 26 ja nyt 25. Ens kierrosta kyllä paukutetaan sitten taas täysillä.

Jokohan Kisu on siirtynyt odotus puolelle?!? Tarrasukkia mahrottomasti matkaan!!!!

Näillä mennään

minnis kp1 pe*kele

Vierailija
18/40 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tällä ollut hiljaista kun luin viime viikkojen ketjut. Itselläni loma loppui ja siten nettitauko.

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ja paljon onnea Kisulle plussasta! Aika hiljaista on plussapuolella ollut kesän aikana. Toivottavasti niitä plussia satelee sitten syksyllä sitä enemmän : ).

Itselläni kp 8 menossa ja ovis luultavasti ovella loppuviikosta. Kiertoni on lyhetynyt 26 päivään viime kierroissa joten elän sen mukaan. Mies sanooo edelleen haluavansa sen kolmannen, mutta ei ole kovin innokan puuhailemaan kun olis tarve. Toivottavasti hän olis vähän innokkaampi tässä kierrossa että saatais vihdoin se plussa aikaiseksi! Työtilanne on tällä hetkellä sellainen että voisin hyvin jäädä kotiin vähäksi aikaa. Turhauttavaaa tämä ikuinen oviksen ja plussan odottaminen!

Tsemppia kauan yrittäneille, koittakaa jaksaa vielä!

Vierailija
19/40 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eewokki, minni ja muut tädin kohdanneet: Pahoitteluni!!

2poj@näiti: Toivottavasti nyt tärppi tulisi! Peukkuja!!

On kyllä tullut luvattoman vähän plussia tähän pinoon kesän aikana! Kuten Misu-78 totesi, niin toivottavasti plussia sitten syksyllä satelee enemmän!

ON: Siihenpä ei uutta. Aattelin vaihteeksi ovista metsästellä tikuttamalla. Lisää kyllä stressiä, mutta täytyy nyt kuitenkin yrittää. Varattiin äkkilähtö matka Kreikkaan ja parin viikon päästä siis sinne. Mukavasti muuta aateltavaa:)!

Tsemmpiä kaikille tasapuolisesti!

Senny kp 8/26-28, yritystä 1v3kk!!

Vierailija
20/40 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että kuin tässä käy, kp 21. Touhuiluakin on ollut, mutta vähän siitä on nautinto poissa, kun mielenpohjalla orastaa epäilys siitä että olikohan tämä aivan hullu ajatus...Että katotaanpa nyt.