Taidanpa tehdä neuvolasta potilasvahinkoilmoituksen
koska neuvolan mokan takia vauvani voi joutua synnyttyään verensiirtoon. Minulta olisi pitänyt ottaa viime viikolla Rh-vasta-aineet ja th unohti. Nyt pitäisi muka huomenna raahautua verikokeeseen, jonka tuloksissa kestää viikon ja synnytys oli puhe käynnistää tällä viikolla. En todellakaan vapauta neuvolaa virheestään ja siitä että he ovat korvausvelvollisia jos vauva onkin eri rh-ryhmää kuin minä. Paskat mihinkään verikokeeseen mene, varsinkin jos sen takia synnytystä ei käynnistetä ennenkuin tulokset ovat tulleet.
Kommentit (31)
vierasta verta. no, vauvalle huono kävinpä kokeessa tai en.
niin väliä ole vaikka vähän anemiasta kärsiikin.
Neuvolan vika on jos äiti on rh neg. tai sitten rh pos. Joka tapauksessa kaikki on aina neuvolan vika. Siitä on hyvä lähteä.
tarpeellisia verikokeita silloin kun ne pitäisi. Jää asikkaalle vähän liikaa vastuuta kun pitää verinäytteiden ototkin itse huolehtia. Mihin neuvolaa edes tarvitaan?
neuvolaan että saadaksesi sinne yhteyden joudut soittamaan kaupungin ajanvarauksen numeroon ja odottamaan 10min että keskusneiti löytää oikean neuvolantädin ja sitten sille tädille jätetään soittopyyntö ja soittoa saatkin odotella monta tuntia. En todellakaan ala aamulla mihinkään soittelemaan ja viestejä jättämään, minä nukun silloin jotta jaksan sen vammaisen ulos punnertaa kun se joskus päättää syntyä.
että lapsi vammautuisi tai menehtyisi.
Kelasta saa hakea hautajaiskustannuksiinkin tukea!
joten eipä sitä voi enää hakea Kelasta.
oikein kirjoittelee (lue ap). Ihan sairasta skeidaa, mutta jos oli provo niin siltikin suljetulle tulee lähtö aika nopeasti niin kuin joku aikasemmin jo mainitsi. Ei ihan oikeasti. Katso vähän peiliin.
yöllä heräillä vammaisen sinappikoneen takia kun voi pyytää mömmöjä jos ei muuten nukuta. Ja sossuhan sen lystin maksaa kumminkin.
päätyy suljetulle, mutta varmaan asia niin on. On se elämä ihmeellistä ja joka päivä oppii uutta.
Ongelmia voi tulla ainoastaan, jos äiti on Rh- ja lapsi on Rh+ ja silloinkin niin, että on jo yhden Rh+ lapsen synnyttänyt ja seuraavakin on Rh+.