Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen maksaa poikaystävänsä

Vierailija
21.07.2009 |

kylpylälomia, ulkomaaanmatkoja, ravintolailtoja? EPÄTOIVOINEN YH!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpylälomia, ulkomaaanmatkoja, ravintolailtoja? EPÄTOIVOINEN YH!

Ennemmkin kysyisin että minkälainen "mies" suostuu tohon? luuseri tyhjätasku? hyväksikäyttäjä?

Vierailija
2/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies ei koskaan pääsis mihinkään perhematkoille mukaan jossen maksais senkin matkaa. Maksan siis sekä omani, että kaikkien neljän lapsen että mieheni matkan jos jonnekin matkustamme.

Vierailija
4/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut meistä se paremmin tienaava sapuoli, koska mieheni on opiskelija. En eden ajatellut, että siinä olisi jotain outoa, että maksan lähes aina yhteiset lomamme ja ravintolailtamme. (Joskus annan jopa miehelle lompakkoni ennen ravintolailtaa, että näyttäisi siltä kuin mies maksaisi :))

Vierailija
5/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lompakkoni miehelle, jotta näyttäisi siltä, että mies maksaa ;D

Minulla vain sattuu olemaan enemmän rahaa. Mies on nuorempana hankkinut itselleen velkaa, minulla taas ei ole mitään velkaa mihinkään. Olen pieni tuloisempi, mutta myös pienimenoisempi... Jos tahdon, että mies lähtee mukaan matkoille, joudun niistä myös pulittamaan.

Mutta ehkä olenkin sen epätoivoinen yh, vaikkakin nykyisellään naimisissa ollaankin ;)

Vierailija
6/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut omia lapsia eikä yhteisiä lapsia miehen kanssa, kun maksoin miehen ulkomaanloman. Yhdessä oli oltu 3vkoa kun varasin matkan! Oli synttärilahja miehelle ja kyllä yllättyikin!

Reissu oli 4kk seurustelun aloittamisesta. Nyt oltu yhdessä pian 4v, kaksi lastakin jo.

En minä ainakaan mitenkään epätoivoinen ollut. Olin vain löytänyt elämäni miehen ja halusin ostaa hänelle jonkun todella erilaisen ja ihanan synttärilahjan. Ei tuollainen yllätyslahja unohdu koskaan, yhteistä aikaa auringon alla :)

Vierailija
7/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällä yh:lla ainakaan ois varaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi