Paljonko sulla oli jemmassa rahaa jäädessäsi äitiyslomalle
ja oliko summa riittävän tai kenties liian iso?
Mulla on säästötilillä 3000 e, onkohan riittävä, tarkoitus jäädä muutamaksi vuodeksi lapsen kanssa kotiin.
Kommentit (10)
Eivätkä ole sen kummempaa etukäteissäästämistä vaatineet. Sen sijaan hoitovapaalle jääminen, kun tulot (kotihoidontuki + kuntalisä) ovat tipahtaneet alle kolmasosaan äitiysrahasta, niin se on vähän jo tuntunut. Säästöihin ei kuitenkaan ole tarvinnut edes hoitovapalla koskea, olemme eläeet vain sitten tarkemmin nolla-budjetilla eli kaikki on mennyt mitä on tullut. Äitiysrahoista jäi säästöönkin.
4tunnin työpäivää tehneenä eipä oikein jäänyt..
se myös meni... Eli ei ollut minulla uhtään mitään. Eikä vieläkään vaikka kotona olen ollut 2v.
Yhä edelleenkin se mikä tulee niin myös menee.
elämään kolmeksi vuodeksi äippärahan, koitohoidontuen ja miehen palkan kanssa.
Mies opiskeli ja teki siinä sivussa töitä ja präjättiin kyllä. Ei sitä rahaa liikoja ollut, mutta ihan ok.
sehän on aivan sun elämisestäsi kiinni. itellä ei ollut yhtään rahaa säästössä, nyt tuosta äippärahasta on kyllä syrjään joka kuukausi laitettu.
hyvä äitiyspäiväraha ja miehellä hyvä palkka, ei siinä mitään ongelmia ole ollut. Yhdeksän vuotta yhteensä olen ollut kotona neljän lapsen kanssa, ja kaikkien kanssa olen saanut ansiosidonnaista äitiyspäivärahaa.
oli kotona siihen asti, kun lapsi täytti 3 ja hyvin riittivät rahat. Sai tuhlata entiseen malliin.
silti en äitiyslomaani työntekoon vaihtaisi.
hyvin riitti