Annetaan seksiriippuvainen 4 lapsen isä, ei palautusoikeutta!
Ja nouto viimeistään klo 17 tänään tai isä lähtee ulkoruokintaan.
Kommentit (25)
Eihän hänen tarvitse maksaa elareita, kun sinä hänet ulkoistat? Mistä nouto?
jota ei seksi kiinnosta oikeestaan lainkaan, pihtari!!!
ei kunnioita äidin synnytyksen jälkeistä toipumisaikaa ja vinkuu seksiä vaikka synnytyksestä aikaa vasta 1,5 viikkoa.
ei kunnioita äidin synnytyksen jälkeistä toipumisaikaa ja vinkuu seksiä vaikka synnytyksestä aikaa vasta 1,5 viikkoa.
että mies haluaa seksiä äitinsä kanssa, luulin että vaimonsa
Tuollainen todellakin kannattaa laittaa ulkoruokintaan.
Kyllä siinä äidistä puhutaan, mutta ei miehen äidistä. Ääliöt!
Olen tatuoitu jätkä!
Kyllä siinä äidistä puhutaan, mutta ei miehen äidistä. Ääliöt!
Olen tatuoitu jätkä!
Kyllä siinä äidistä puhutaan, mutta ei miehen äidistä. Ääliöt! Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!
Kyllä siinä äidistä puhutaan, mutta ei miehen äidistä. Ääliöt! Olen tatuoitu jätkä!
ainoastaan hänen 2 lapsensa äiti. Ottaako kukaan tuota seksiä vinkuvaa ukkoa vai laitanko ulkoruokintaan? Tarjous voimassa vielä tämän illan.
ainoastaan hänen 2 lapsensa äiti. Ottaako kukaan tuota seksiä vinkuvaa ukkoa vai laitanko ulkoruokintaan? Tarjous voimassa vielä tämän illan.
Mutta ei kai ne lapset tuu mukana?
luultavasti se on vaan lukenu jostain lehdestä, että "äitikin tahtoo tuntea itsensä naiseksi."
älä pelkää. Ukollekin tulee lapsiinsa vain valvotut tapaamiset jos niitäkään. Jos elarit tulevat tililleni ajallaan, saatte naida päivät pitkät ihan rauhassa, minusta ette kuule.
Yleensä seksiä harrastetaan vaimon kanssa, ei äidin
Ap:n tapauksessa kai olisikin toivottavaa että mies harrastaisi seksiä jonkun (toisen miehen) vaimon kanssa eikä vonkaisi sitä häneltä, lastensa äidiltä.
pesää, ku on saanu siemensä sisään.
Sitte vielä ihmetellään, ku miehet käy vieraissa.
Äiti. Voi jeesus.
minut ja ottakaa tuo ukko tuosta vinkumasta vaikka panokumppaniksi. Jos ette halua sitä pysyvästi adoptoida, voidaan tehdä sopimus että se tulee teille sijaismieheksi. Kunhan joku ottaa tuon ukon tuosta äkkiä, ulkona sataa ja salamoi eli melko ankeeta ukolla telttailla ens yönä ja jatkossa.
mullekin muna kelpaa, mutta sen täytyy käydä meillä vaan kun oma mies on poissa.
vai otatko vaihdossa 2 isän, joka ei vonkaa IKINÄ
En sillä että huolisin, oma on jo... Voimia eroon!