160cm/135kg
Toteutan pitkäaikaisen haaveeni päästä rakastelemaan isoa tyttöä. Löysin ilmoituksella noilla mitoilla varustetun ihanuuden ja nyt olemme sopimassa tapaamista. Housuissa tykyttää pelkästä ajatuksesta- Aion nuolla ja hyväilllä jokaisen kurvin ja sopukan kiirehtimättä..
Mitäs sanotte ?
Kommentit (8)
Fantasiansa kullakin. Toiset tykkäät tikkulaihoista, toiset hyllyvän lihavista ja kolmannelle kelpaa vain normipainoinen.
Ja terveisiä treffeiltä !
Ei menty tosiaan sänkyyn vielä, mutta vastassa oli aivan ihana tapaus. Kilot olivat kertyneet mukavasti takapuoleen, rintoihin ja vatsaan. Kasvotkin olivat tosi sievät. Lähtiessäni sain suudella ja hyväillä samlla vartaloa vähäsen ja sovimme tapaavamme ensi viikolla uudelleen..
Pikku ikäero - hän 22 ja minä 37... eipä tunnu häiritsevän.
mä kans kaipaan seksiä, en vaan pysty rentoutuu koska mulla on selluliittia. haittaisko se sua?
Harmi ettet ole tyytyväinen itseesi, kyllä miehiä oikeesti kiihottaa vaikka kuinka lihavat naiset, itse ottaisin mieluummin lihavan kuin laihan.
alle 60kg painavat naiset (melkeinpä pituudesta riippumatta) ovat kauhean _lihavia_, selluliittia toki varmaan noissa mitoissa ja löytyy :)
no... mitä tohon nyt sanoisi. Ainakin niitä sopukoita riittää? Onkohan se valmis ekalla tapaamisella tollaseen "labradorin noutajan" tapaamiseen vai kannattaako sun edetä vähän varovaisemmin?