Onks kellään ollut läppäriä..
..synnytyksen jälkeen lapsivuodeosastolla mukana?
Mikä sairaala? Onks katottu "kieroon"? Saako edes viedä sairaalaan? Kiitos jos jaksatte vastailla =)
Kommentit (18)
jos olet ensisynnyttäjä niin et kyllä jaksa tai jouda surffailemaan netissä.
aika menee kummasti vauvan kanssa ja eiköhän 2-4päivää pärjää mainiosti ilman nettiä?
ainakin itse olen kolmesti pärjännyt...
minä lukaisin 400-sivuisen kirjan laitoksella ja olin ensisynnyttäjä. Miksi en olisi jaksanut? Vauva enimmäkseen nukkui eikä mulla ollut muutakaan tekemistä. Ihana kun sai vain maata ja lukea (mulla oli oma huone).
kyselin vaan että voiko sairaalaan viedä läppärin mokkulalla varustettuna. Kiitos jos joku jaksaa vastata =) Jorviin oon menossa ens kuussa..
taidat joutua pihalle istumaan läppäreinesi.
taidat joutua pihalle istumaan läppäreinesi.
En kyllä viitsi mennä vauvan ja läppärin kanssa pihalle istumaan, mahtais olla näky =D =D
Eli uusi kysymys, saako jorvissa lapsivuodeosastolla käyttää kännykkää?? =)
varmimman vastauksen saat, ku kysyt sairaalasta. Ainaki Jyväskylässä saa olla kännykkä ja itse asiassa toivovatkin sitä.. :)
On vaan jotenkin iso kynnys soittaa kuun ajattelen et niillä on muutakin tekemistä kuin vastailla tollasiin kysymyksiin.. Kiitti kuitenkin =)
minä lukaisin 400-sivuisen kirjan laitoksella ja olin ensisynnyttäjä. Miksi en olisi jaksanut? Vauva enimmäkseen nukkui eikä mulla ollut muutakaan tekemistä. Ihana kun sai vain maata ja lukea (mulla oli oma huone).
Ratkoin ristikoita ja tein sudokuja, mitä siellä muutakaan. Vauvahan nukkui melkein koko ajan.
Minusta on aika erikoista, että joku edes harkitsee ottavansa tietokoneen mukaan synnytyssairaalaan. Ymmärrän toki sen, jos sairaalassa pitää makoilla viikkokausia, mutta uudelleen synnyttäjät pääsevät yleensä päivässä tai kahdessa pois sairaalasta.
Minusta on aika erikoista, että joku edes harkitsee ottavansa tietokoneen mukaan synnytyssairaalaan. Ymmärrän toki sen, jos sairaalassa pitää makoilla viikkokausia, mutta uudelleen synnyttäjät pääsevät yleensä päivässä tai kahdessa pois sairaalasta.
paitsi jos aiemmissa synnytyksissä on ollut sitä keltaisuutta niin kuin meillä esikoisella niin jouduin kolmosen kanssa olemaan saman ajan:)
Ja kai miehesi tai joku muu voi tuoda sen läppärin sitten kun tulee käymään. Et sinä sitä heti synnytyksen jälkeen tarvii.
helmikuussa olin jorvissa ja kännykän sai pitää huoneessa päällä kunhan oli äänettömällä...
ja katottiin siitä leffoja kun vauva nukkui. OLi ihan kiva kun oli läppäri mukana. Eikä kukaan siitä mitään pahaa sanonut, hoitajat kyllä vähän naureskeli kun oltiin miehen (entisen tosin) kanssa kippuralla sängyssä vaavin vieressä ja kateltiin leffoja. Niin ja Jorvissa tämä.
Noh kyllä minä ensisynnyttäänä todellakin kaipasin tekemistä! Edes telkkaria ei ollut, joten kyllä sielä tuli luettua lehti jos toinenkin ja puhelimessa näpyttelin tekstareita. Muistan kuinka kaipasin konetta :)
Ja möllykkä kans.
Itse olin koko pitkän vapun osastolla ja sujuvasti sukeltelin bittiviidakossa.
Muuten olisikin ollut aika tylsää.
kunhan on äänettömällä? Näinkö se nyt on?
T.ei ap, mutta myös kiinnostunut aiheesta.
Taidan olla eka joka aikoo ottaa mukaan sen =)