Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö ketään muuta ajtus omasta lapsesta harrastamassa seksiä?

Vierailija
20.07.2009 |

Todennäköisesti aikuisella lapsellani on seksielämä ja ajatuskin siitä inhottaa! Tiedän, että seksi on normaalia, mutta silti...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseasi ällöttää miettiä sinun seksielämääsi.

Miettii, että missä asennossa äitimuori on viime yönä munaa saanut ja millainen lahna/peto on sängyssä.

Vierailija
2/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä et todellakaan ole ihan normaali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee harrastamaan seksiä jos tulee.

Vierailija
4/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen, että seksuaalisuus on ihmisen omaa aluetta. Minua ällöttää esimerkiksi lapseni genitaalien pesu, mutta ei sen ajatteleminen, että hän tyydyttää isona itseään tai harrastaa seksiä. Sitä vartenhan ne välineet on hänelle annettu..

Vierailija
5/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai liikkuuko mitään. No, jotain pervoa vissiin... Voi lapsiparkoja...

Vierailija
6/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseasi ällöttää miettiä sinun seksielämääsi.

Miettii, että missä asennossa äitimuori on viime yönä munaa saanut ja millainen lahna/peto on sängyssä.

Vierailija
7/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä sitä mitenkään aktiivisesti ajattele, mutta on vain tullut mieleen, että todennäköisesti lapsenikin harrastaa seksiä.

ap

Vierailija
8/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä sitä mitenkään aktiivisesti ajattele, mutta on vain tullut mieleen, että todennäköisesti lapsenikin harrastaa seksiä. ap

aattele nyt!

Vierailija
9/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljoa ei ole tullut koko asiaa ajateltua. Mutta pidän sinua siinä mielessä surullisena tapauksena että jos itse nuorena harrastaisin seksiä jonkun rakkaan ihmisen kanssa niin minä odottaisin saavani asiaan positiivista palautetta, kuin että minua vanhemmat pitää ällöttävänä.

Puhumattakaan jos puhutaan AIKUISESTA lapsesta, niin seksielämä on hyvä asia!

Enempi huolettaisi jos lapsellani olisi seksistä huonoja kokemuksia tai ei olisi seksiä.

Vierailija
10/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on niin hellä, huomaavainen ja nauttii fyysisestä läheisyydestä, että hänestä tulee varmaan huippurakastaja! Nyt jo sellainen pusuttelija ja hurmuri, vaikka ikää vasta 3,5 v..:)

Vierailija
11/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajattelee omia vanhempia petipuuhissa. Miksi sen pitääkin ällöttää niin paljon? EI osaa kuvitella tilannetta, eikä haluakaan.

Vierailija
12/18 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin osaavani antaa lapsille sellaisen seksuaalikasvatuksen että voin tosi ylpeänä ajatella sitä kun he harrastavat seksiä. Itse asiassa tulen tarkastelleeksi esim. poikieni vehkeitä sillä silmällä että miten ne mahtavat sitten toimia käytössä

Eikä ajatus omien vanhempienkaan seksielämästä ällötä yhtään.

Vierailija
13/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin osaavani antaa lapsille sellaisen seksuaalikasvatuksen että voin tosi ylpeänä ajatella sitä kun he harrastavat seksiä. Itse asiassa tulen tarkastelleeksi esim. poikieni vehkeitä sillä silmällä että miten ne mahtavat sitten toimia käytössä

Eikä ajatus omien vanhempienkaan seksielämästä ällötä yhtään.

Tarkastelet poikiesi vehkeitä sillä silmällä :O

Vierailija
14/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaihtaa ajatusta seksistä, kun kyse on lähisukulaisista... liittynee insestiin.

Miksi sun pitäisi ajatella aikuisen lapsesi seksielämää? Ei se sulle kuulu.

Vierailija
15/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on NIIN hissukoita kahella vissiin vaan niitten ukot joiden kans ne on ollu. Onkohan niillä enää etes ukkojensa kans mitään elämää. No vanhin eros kyllä äskettäin mut eihän se nyt uuttä ukkoa ota, sehän ois kauhistus,BÖÖÖ..HUIII..

Vierailija
16/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pojista tulee yhtä taitavia rakastajia kuin isästään : )

Vierailija
17/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaisi se, ettei lapseni koskaan löytäisikään ketään.

Sen sijaan pelottaa se, kuinka alaikäisiä lapsia voisi suojata yliseksuaaliselta maailmalta ja kaiken maailman pervoilta.

Vierailija
18/18 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon mahtaa seksikäyttäytyminen olla perinnöllistä. Joissakin asioissa huomaan lapseni tekevän asioita juuri samalla tavalla kuin itsekin esim. nukkuma-asento. Eli olenko itse yhtä aktiivinen kuin äitini ja tuleeko tyttärestäni aikanaan yhtä aktiivinen kuin minä. Ja mikäpä siinä, kunhan löytää luotettavat kumppanit eikä mitään tarvitse tehdä vasten tahtoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän