Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita penninvenyttäjiä

Vierailija
20.07.2009 |

Mä paljastin alempana käyttäväni 2 pv samaa sidettä kuukautisten aikana.

No, tässä vielä nuuempi juttu.

Olen nyt parina sunnuntaina tehnyt niin että olen himasta lähtenyt fillaroimaan Hietsun kirpparille n klo 13 aikaan ja sitten kun näen tyhjän paikan, haen siihen pöydän ja otan omat tavarat kassista ja alan myymään.

Paikkahan on jo maksettu, myyjät ovat jo kyllästyneet ja lähteneet himaan.

En ole vielä tästä jäänyt kiinni, mitenköhän voinkaan jäädä. No, joka tapauksessa eilen sitten nettosin lähes 50 euroa. Tällä meidän perhe syö ja pitkään.

Itse olen äitiyslomalla, palkka juoksee syyskuuhun asti, jonka jälkeen tätä ihanaa 500 euron kuukausirahaa. Työpaikallani on yt-neuvottelut syys-lokakuussa, joten tämä on ehkä kaikinpuolin paras ratkaisu.

Mies lomautettiin tammikuussa ja liiton rahoista on tullut vasta murto-osa, on nyt "kesätöissä" entisessä/nykyisessä työpaikassaan, eli nyt tulee rahaa ainakin tämän ja ensi kuussa ns normaali palkka, mutta sitten taas lomautus jatkuu, toistaiseksi.

Ollaan tähän asti saatu maksettua kaikki lainat ja laskut, olen lopettanut kaikki luottokortit, joska kaikissa kolmessa on kesällä vuosimaksulisä. Yksi kortti antoi vuosimaksut veloituksetta, joten sen sitten jätin, 2 lopetin.

Ei sen puoleen, aina meillä on luottokorttilaskutkin ajoissa maksettu.

Lapsilisätiliin ei ole vielä tarvinnut koskea, eli hätävaroja on ja huomenna kun tulee vieraita, teen pannaria. Kaapissa on mannaryynejä ja löytyi vielä maitojauhetta ja onhan pannarit hyviä.

Me pärjätään toistaiseksi mutta on alettu tiukentaa, esim ei käytetä kotona sähköä valaistuksessa. Meillä on isot ikkunat ja asunto on todella valoisa. Ennen lähinnä valot oli huvikseen joka paikassa päällä, nyt kiinnitetään siihen huomiota.

Kun keräsin kirpparitavaroita, löysin monen monta kynttilää, tyyliin 30 kpl, eli nyt niitä poltellaan ja säästetään sähköä, jonka säästö on siis ... ehkä n 5 senttiä päivässä.

Vielä hymyilyttää, saa nähdä miten syksyllä suu pannaan.

Jotain hyvää, raskauden aikana tulleet kilot ovat hävinneet, korkojen kera.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan tarjoilija, ei raskinut heittää asiakkaiden syömättä jättämiä pizzan reunoja roskiin vaan vei ne kotiin teen kanssa syötäväksi.

Ja hän oli löytänyt rikkinäisen sateenvarjon. Sai siitä kuulemma hyvän alushameen, kun otti ne piikit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi