Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Facebookissa treffipalvelu jossain?

Vierailija
20.07.2009 |

Siis onko siellä jossain joku paikka minne eronneet tms. sinkut voi kirjautua :) Noin niin kuin seuran toivossa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös SpeedDate ja Are You Interested, voi selailla kivoja miehiä :)

Vierailija
2/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen liittynyt sovellukseen kaverin kutsumana, mutta luulisin että FB:n haulla noilla sovellusten nimillä saattais löytyä. Ainakin noissa Speeddatessa ja AYIssa voi itse valita että onko hakualue My country vai All. SpeedDatessa en oo itse kokeillut tuota varsinaista 3 min. treffijuttua mutta selaillut profiileja joita antaa aina 40sivua/haku. AYIssä katselen itse ihan muuten vaan enimmäkseen ulkomaalaisia, mutta on sielläkin jonkun verran porukkaa Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan uusi facebookissa ja siis ihan tumpelo.

Jos laitan hakukenttään tuon speeddaten niin en pääse mihinkään eteenpäin...

Jos viitsit neuvoa niin KIITOS! Kutsun sinut sitten häihini :D

Vierailija
4/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haepa speeddate.com ja sitten siitä tuloslistasta valitse se toinen, klikkaa nimeä.Sitten aukeavalta esittelysivulta lue kohta Sign up for speeddate ja klikkaa linkkiä. Luulisin että siitä pääsee mukaan, koska mä pääsin siitä linkistä omalle SD sivulleni. Toivottavasti onnistuu :)

Vierailija
5/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten speeddatesta pääsee eroon?! Mä oon vissiin vahingossa fb:ssä klikannut jotain banneria tai jotain kun mulle pukkaa koko ajan noita deitti-ilmoja. Enkä todellakaan välittäisi saada, kun oon onnellisesti naimisissa ;)

Vierailija
6/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelisin että omalla sivulla sieltä sovelluksista käy sen poistamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän